obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken.
KZiggo
Sinds eind september ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo. Bij KPN heb ik zeer zelden een probleem gehad en was het uiterlijk binnen 2 uur opgelost. Nu heb ik al meerder storingen gehad en vanaf zaterdag einde middag al geen internet. Wat een verschrikkelijke aanbieder. Ik zal Ziggo nooit bij iemand aanbevelen maar juist afraden. We kregen de melding dat ze er mee bezig zijn en dat het 24-11 00:00 uur opgelost zal zijn. Gistermiddag al een nieuwe sms dat ze er mee bezig zijn en 25-11 00:00 uur zal het opgelost zijn. Ze zijn druk met 1 GB snelheid laten ze eerst eens een stabiele verbindingen houden.
Mijn vrouw en ik zijn beide afhankelijk van het internet vanwege ons werk.
 
Ziggo Webcare
Goedemorgen! Dat is absoluut geen pretje als je sinds zaterdag al geheel zonder zit Cry
Als nieuwe klant krijg je zo niet de ervaring dat het een stabiele situatie is, terwijl dat wel kan! Ik snap je klacht enorm goed, want jij bent de dupe van deze situatie en instabiliteit.
Ik zoek graag voor je uit wat hier gaande is en waarom dit telkens uitgesteld is. Stuur me een privébericht met jouw postcode, huisnummer en naam + geboortedatum contracthouder.
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie