Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Arris 702 (verhoogde snelheid) problemen, mijn Motorola werkt weer als vanouds
|
|
Zippo |
Geplaatst op 27-09-2009 15:43
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
@bitfreak je plaatje moet je uploaden (edit je post en voeg een afbeelding toe), nu met die img tags werkt het niet!
|
|
|
Gigabyte |
Geplaatst op 04-10-2009 12:57
|
Activiteit » Regio Utrecht. Berichten: 133 Lid sinds: 25-05-2008 |
Even een update: Het is wel leuk te lezen dat de Ziggo helpdeskmedewerkers een nieuwe eindconclusie hebben voor alle problemen van het Arris modem, hun uitspraken zijn: we wachten op een nieuwe firmware, de nieuwe firmware lost alle Arris problemen op, als het nieuwe firmware niet juist is halen we alle modems terug. Ik roep al bijna een maand het heeft hier perfect gewerkt met de oude firmware er is iets veranderd aan de regio server of frequenties waar deze modem mee moet werken. Door verkeerde instellingen van een aantal download frequenties is het hier volgens mij misgegaan deze geven verkeerde, corrupte data (profiel/config file) aan het modem af waardoor dit modem hier niet kon werken, volgens medewerker kon dit niet, het lag aan de firmware. Dat het firmware verhaal onzin is blijkt nu wel weer, blijkbaar heeft er iemand nagedacht en het gefikst in deze regio, mijn modem draait weer als een zonnetje. Alleen het heropstarten duurt wat lang, wil graag nieuwe firmware downloaden maar krijgt dit niet voor elkaar en start daarna dus perfect op, wat nou nieuwe firmware, netwerk problemen oplossen en niet zo zeuren op die Arris, Ziggo. In log van Arris: SW Upgrade Failed Before Download - Server not Present SW file: TS070161A_091009_EU.MODEL_7.img - SW server: 213.51.144.39 Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 |
|
|
wfvanputten |
Geplaatst op 06-10-2009 18:33
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 17-08-2009 |
Update: Monteur geweest, zag een niet-ziggo router staan (een nieuw goed werkend Belkin N router) en ging onverrichter zake weer weg na een ronduit onbeschoft telefoontje (ik was op mijn werk, mijn vrouw was thuis). Ziggo ondersteund alleen routers van Sitecom, of D-Link en anders niet. Ik had dit notabene tweemaal aangegeven aan de ziggo helpdesk, en ook aan de ziggo man die me een dag eerder een inventariserend telefoontje gaf naar aanleiding van het monteur bezoek van de dag erop. Uiteraard kwaad ziggo weer gebeld en ze op het hard gedrukt dat ze me of een ander modem moesten sturen, of een gratis ziggo N router. Zijn ze nou helemaal gek geworden!!! Ze zouden me vandaag (niet gebeurd), of ander morgen terug bellen. Ik ben benieuwd. Ik begin langzamerhand op mijn tandvlees te lopen... Gewijzigd door wfvanputten op 06-10-2009 18:34 |
|
|
hva |
Geplaatst op 06-10-2009 20:56
|
Activiteit Berichten: 21 Lid sinds: 15-08-2009 |
Kijk, door ervaring wijs geworden voorkwam ik dat. Gewoon GEEN ROUTER ertussen en een netbookje regelrecht aan het gammele Arris modem. Als de help?desk vroeg wat voor router ik had, was het antwoord: geen. Als ze door bleven zeuren over een router, zei ik keihard: houd maar op, ik heb er geen router tussen want ik ken die Ziggo-truc al om een ander de schuld te kunnen geven. Desalniettemin kan een router wel degelijk de snelheid knijpen doordat een aantal routers gewoon de 50 Mbps niet kan verwerken. Die Ziggo monteur had dat natuurlijk kunnen proberen door de router er even tussenuit te halen. Nu blijft nl de vraag of de router het gebrek aan snelheid veroorzaakte, of het modem. Ik zou zeggen: bel de help?desk en laat die monteur terug komen. Enne ... blijf zeuren dat er een monteur terug komt totdat het in orde is. Die monteur kost geld, dat is een manier om druk op Ziggo uit te oefenen. Zioggo terug bellen? Dat hebben ze mij ook vaak beloofd, maar ik ben nooit teruggebeld. Grz Henk |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arris 702 (verhoogde snelheid) problemen, mijn Motorola werkt weer als vanouds', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld | Klacht over Ziggo | : 8 | 03-12-2019 |
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk | Ziggo nieuws | : 1 | 16-10-2019 |
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 3 | 19-12-2018 |
Advertentie