Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
instabiele verbinding
|
|
yurischouten |
Geplaatst op 10-10-2009 09:47
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 06-10-2009 |
Sinds twee weken heb ik een nieuwe pc met vista Sindsdien draait het interent totaal niet. Elke keer als ik online ga doet ie het heel even varieƫrend tussen de 5 minuten en de 30 sec. Daarna moet ik letterlijk 5 tot 10 keer op een pagina verversen drukken wil ik mijn nieuwe pagina krijgen. dan kan ik zo 2 tot 3 pagina's goed openen maar dat moet dan zeg maar wel binnen 10 sec gebeuren want daarna valt internet weer ff weg. Nu heb ik ook mijn oude internet van tele2 nog en deze geeft helemaal geen instabiele verbinding op mijn nieuwe pc? Als ik de aansluiting van ziggo aansluit op de laptop is er ook gewoon een stabiele verbinding. ik heb een realtek RTL PCIe GBE family card (hiervan de driver inmiddals geupdated) Ook inmiddels norton al verwijderd maar mocht ook niet baten geen router aangesloten en een modem van arris Als iemand nog suggestie heeft graag |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instabiele verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding | Storing | : 34 | 19-11-2017 |
Wegvallende verbinding | Storing | : 3 | 25-01-2017 |
wegvallende verbinding | Storing | : 6 | 06-05-2016 |
Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet | Storing | : 5 | 07-03-2016 |
Test met DS-Lite verbinding | Algemeen | : 2 | 21-12-2015 |
Advertentie