Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Klacht naar Radar
|
|
JoDevill |
Geplaatst op 13-10-2009 15:09
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 29-07-2009 |
Ik weet niet of ik dit hier moet plaatsen maar ander wordt het vast wel naar de goede plek verplaatst. Ik kreeg gisteren een tip van een vriend dat Tros Rader gaarne mailtjes wil ontvangen van mensen die al heel lang of kort een klacht hebben over Ziggo waar ziggo dus niets mee doet. Ik heb nagekeken op de site van Tros Rader en het klopt inderdaad. Ik lig al vanaf januari dit jaar met Zigg overhoop en heb dan ook een zeer uitgebreide en zeer lange e-mail opgestuurd. Voor diegene die nu ook wel eens willen dat er iets gebeurd met hun klacht, ga naar de site van Tros Rader en vul daar je e-mail in. Dan zien we elkaar wel in de uitzending. Ik slijp mijn mesen alvast. ![]() Gewijzigd door JoDevill op 13-10-2009 15:09 |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 13-10-2009 17:18
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Hier een directe link naar het webformulier van tros radar, Formulier: Klacht over Ziggo Quote |
|
|
JoDevill |
Geplaatst op 15-10-2009 19:49
|
Ik ben dus benaderd door Tros-Rader en ben uitgenodigd om morgenmiddag in Baarn te komen om mijn verhaal op televisie te vertellen. Er komen ook 20 man van Ziggo zelf en de directie dus het wordt groots aangepakt. Ik ga nog vermelden wanneer de uitzending is. MIJN MESSEN ZIJN GESLEPEN. ![]() |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 19-10-2009 19:57
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ik zal vanavond opletten of ik je zie zitten!
|
|
|
JoDevill |
Geplaatst op 21-10-2009 13:41
|
De uitzending was dus afgelopen maandag. Was beetje een domper want het leek wel of er niet zo veel te klagen was. Ik ben daar dus aanwezig geweest en kan je vertellen dat het daar toch anders ging. Ik was daar op tijd, 13.00 uur en ging als laatte weg, 17.30 uur. De opnames duurden bijna 3 uur en er werd niet gepauzeerd, geplast of vanalles over gedaan. Ik heb veel klachten gehoord en heb ook mijn verhaal kunnen doen (die hellaas niet werd uitgezonden). Na afloop werd er door 20 man/vrouw van Ziggo hard gewerkt om de honderd klachten van de aanwezigen direct op te lossen en volgens mij is dat bij bijna iedereen gelukt. ook mijn probleem werd opgelost. ik ben op zaterdag mioddag weer aangeloten, een monteur kwam een modem installeren en gisteravond kwam mijn decoder met smartcard binnen. En als klap op de vuurpijl ging alles ook direct werken. Een extra probleem die ik had was dat ik ondertussen noodgedwongen een contract van 2 jaar bij tele2 had afgesloten......Ziggo heeft de kosten van dat contract overgenomen en ik kan je wel zeggen dat het geen misselijk bedrag is. Ik moet dus concluderen dat ik dik tevreden ben....over het product was ik dat altijd al want het heeft altijd uitstekend gewerkt bij mij. Administratief gezien is het een bende bij Ziggo en zal het ze heel veel moeite kosten die op te lossen. Er lagen nog 2200 klachten in orders die binnen 3 weken zouden worden opgelost door Ziggo....is beloofd....we zullen zien. ![]() |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 21-10-2009 14:15
|
Toe maar, ze pakken flink uit. ![]() Het is denk ik ook geen onwil maar er zit structureel iets fout. Zolang dat niet opgelost is zal ziggo regelmatig met de billen bloot moeten in consumenten programma's en dan weer ruimhartig oplossingen aandragen. |
|
|
JoDevill |
Geplaatst op 26-11-2009 13:02
|
Sorry Zippo, ben een beetje laat met reageren maar ik heb deze site wel genoemd maar er is van mijn bijdrage zogoed als niets uitgezonden. Mijn klachten zijn dus wel geheel opgelost. Ik heb mijn internet, telefonie en tv weer online. Het contract met Tele2 werd door Ziggo overgenomen en die hebben het weer voorelkaar gekregen dat dat contract per december is ontbonden. Als extratje werd het restant van de betallingregeling die ik had met Ziggo ook kwijt gescholden vooral omdat ze er zelf niet meer uit konden komen hoeveel dat nou werkelijk was en dat was dus ook 1 van mijn klachten. Eigenlijk is dat dus een kwalijke zaak van Ziggo dat zij dus hun administratie total niet op orde hebben. Ik mag wel hopen dat ze dat nog eens gaat lukken want ik ben bang dat er veel meer mensen met dit probleem worstelen. Nog een aardigheidje wat ik er aan over heb gehouden is dat ik bij het contract met Tele2 ook een Netbook zou ontvangen. Nou die heb ik ondanks dat ik ze verteld heb (telefonisch) dat het contract onbonden zou worden per december door Tele2, waar ik een bevestigings mail van heb ontvangen, dus toch gekregen. De dame aan de telefoon had er geen boodschap aan dat ik geen zaken meer had met Tele2 en gewoon mijn Netbook zou onvangen. Het is een leuk Acertje met Xp er op en werkt als een speer. ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht naar Radar', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc | Hardware instellingen | : 55 | 26-06-2023 |
Connectbox port forwarden naar Fritzbox | Hardware instellingen | : 55 | 29-03-2023 |
Marco van Basten naar Ziggo Sport | Ziggo nieuws | : 1 | 29-06-2020 |
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl | Storing | : 11 | 21-11-2017 |