Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
50 mb of 120 mb en dat voor dezelfde prijs
hero24
Met ingang van 7 oktober verhoogt Ziggo de snelheden van haar internetabonnementen in Amersfoort. De abonnementsprijzen blijven daarbij ongewijzigd. De download-snelheid gaat omhoog tot maximaal 120 Mb en de upload-snelheid tot maximaal 10 Mb. In eerste instantie krijgen zo’n 500 abonnees de nieuwe snelheden. Ziggo voert dan een week lang de allerlaatste testen uit, waarna voor het eind van de maand alle abonnees in Amersfoort de nieuwe verhoogde snelheden krijgen.

Volgens Marcel Nijhoff, commercieel directeur van Ziggo, hebben de inwoners van Amersfoort vanaf 7 oktober de beschikking over de modernste breedbandmogelijkheden van Nederland: “Het Ziggo-netwerk in Amersfoort maakt nu gebruik van de meest moderne technologie en is daarmee klaar voor de toekomst

Product Z3 Alles-in-1 Extra Z2 Alles-in-1 Plus Z1 Alles-in-1 Basis
Huidige snelheid down/up 25 / 4 50 / 5 10 / 1,5 20 / 3 3 / 0,5 1.5 / 0,25
Nieuwe snelheid down/up 80* / 5 120* / 10 15 / 2,5 30 / 4 5 / 0,5 2 / 0,25

Ziggo verdeeld het oneerlijkSad

Ik heb de 50 mb alles in 1 extra en betaal 64,95 terwijl ze in Amersfoort 120 mb hebben voor dezelfde prijs.
Of ziggo geeft iedereen korting of ziggo moet maar zorgen dat wij nu ook de 120 mb krijgen.

Of ter compensatie ...... Een cadeau van bv. een hd ontvager gratis of zo

gr. Angry
Gewijzigd door hero24 op 25-10-2009 11:36

Puma
Je bent echt een Hollander, of niet? De upgrade is gratis. Je hebt al een upgrade gehad van 20 naar 50 en binnenkort ga je nog sneller Internet krijgen van Ziggo. Ik heb liever dat de abonnee's in Amersfoort alle kinderziektes over zich heen krijgen dan ik. Laat ze maar lekker testen daar zo.

The Unknown
Nou nou , 3 maanden later mijn modem gekregen ! na al het wachten en stress vind ik de 120mbit waar ik 100mbit van haal wel een mooie compensatie.

Daarnaast is het idd gratis allemaal (die verhogingen) Ziggo is het niet eens verplicht

en het is een test in Amersfoort en gaat het ook in de andere steden komen. Wees blij met wat je krijgt en hebt zeg ik altijd.
Gewijzigd door The Unknown op 30-10-2009 12:25

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '50 mb of 120 mb en dat voor dezelfde prijs', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019