Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
Het telefoonnummer
|
|
DC80 |
Geplaatst op 27-12-2009 19:00
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 27-12-2009 |
Hallo iedereen, Als eerste wil ik mijn excuses maken omdat dit onderwerp hoogst waarschijnlijk in het verkeerde topic staat. Ik wist niet goed waar ik mijn vraag kwijt moest. Mijn vraag die ik wil stellen is van wie het telefoonnummer (vaste telefonie van ziggo) is wanneer er spraken is van een scheiding. Onder andere omstandigheden zou het telefoonnummer van de aanvrager zijn omdat die het huurt. Maar dit telefoonnummer is overgenomen door Ziggo en daarvoor gehuurd door iemand anders. Een klein voorbeeld. Ik zit bij KPN en ik wil overstappen naar Ziggo, bij KPN ben ik de persoon die het telefoonnummer huurt maar bij de overstap naar ziggo laat ik dit op naam van mijn vrouw zetten omdat zij het aanvraagt. Van wie is het telefoonnummer dan? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, DC80 |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 27-12-2009 20:01
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Het onderwerp is zo te verplaatsen, dus verontschuldig je niet dat het mogelijk verkeerd staat. Ik ben bang dat het administratief gezien toebehoort aan je (ex)vrouw. Het Ziggo contract staat op haar naam. Kun je het in goed overleg oplossen? |
|
|
DC80 |
Geplaatst op 29-12-2009 16:43
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 27-12-2009 |
hmm, ik vrees dat dat vergeefse hoop is. Ik had gehoopt dat ik het nummer mee kon nemen omdat het nummer niet van ziggo gekomen is. Het is hier mee opgelost en heel veel dank voor jullie hulp. Het is jammer dat je hier geen tafel hebt anders had ik je een bos bloemen gestuurd... |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 29-12-2009 16:46
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Quote DC80 schreef: Het is jammer dat je hier geen tafel hebt anders had ik je een bos bloemen gestuurd... Maak anders van je avatar een bos bloemen, |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het telefoonnummer', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vreemd telefoonnummer | Storing | : 12 | 31-08-2012 |
Ziggo wil telefoonnummer dat vrij is niet toekennen. | Algemeen | : 2 | 29-08-2011 |
Verkeerde naam bij mijn telefoonnummer | Storing | : 7 | 18-04-2011 |
Service telefoonnummer Ziggo tegen Lokaal tarief. | Algemeen | : 1 | 10-06-2008 |
Advertentie