obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo wil telefoonnummer dat vrij is niet toekennen.
fenrir
Na meerdere telefoontjes en chatsessies met ziggo, en contact met de opta dacht ik laat ik hier maar eens mijn onvrede posten.

Wat eraan vooraf ging.

Mijn moeder is in 2008 zo ernstig ziek geworden dat ze naar alle waarschijnlijkheid in de loop van dat jaar zou sterven.
Toen ze naar het ziekenhuis is gegaan hebben wij haar diensten bij ziggo opgezegd.

Na verloop van tijd is er weer een stijgende lijn gekomen in haar gezondheid, nadat ze haar voor de dood hebben weggehaald. Zij is in zovere hersteld dat ze nu weer 100% op haarzelf kan wonen en dit nu ook weer doet.

Ze wil weer internet en telefonie hebben waarop ik Ziggo heb gebeld om dit te bestellen. Ik krijg een zeer vriendelijke dame aan de telefoon die aangeeft dat dit niet mogelijk is met haar oude nummer want de opta gaat hierover.

Hierop contact gezocht met de opta, die geeft mij aan dat het nummer in bezit is van Ziggo en niet is toegekend aan een abonee. Volgens de opta kan Ziggo het nummer gewoon toekennen aan mijn moeder.

Hierop nogmaals telefonisch contact gehad waarop er na uitleg van bovenstaande gewoon de verbinding werd verbroken.

Toen maar eens een chat gestart met ziggo. Zeer aardige jongen (helmut) die me aangaf om dit geregeld te krijgen ik naar ziggo moest bellen en keuze 3 - 5 moest kiezen.

Opgebeld en ik krijg een dame aan de telefoon die (zoals ze altijd hebben, daar worden ze wel goed op getraind) begrip had voor de situatie, maar niets voor me kan betekenen. Ik moest maar even een contact formulier invullen.

Dit gedaan, maar ik heb slechte hoop. Heeft iemand ooit iets dergelijks meegemaakt of een oplossing dan graag een antwoord hierop.

Mvg

Koen
 
Ziggo-WebCare_Alex
Beste Koen,

Naar aanleiding van uw verhaal zouden wij u graag verder willen helpen. Om dit te kunnen hebben wij de klantgegevens van uw moeder nodig. Zou u daarom de volgende gegevens via een privebericht naar mij toe willen sturen: klantnummer, postcode/huisnummer en uw telefoonnummer.


Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Alex
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wil telefoonnummer dat vrij is niet toekennen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie