Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
website aanmelden
|
|
wvanrooijen |
Geplaatst op 13-03-2010 16:10
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 13-03-2010 |
ik probeer al een tijdje een website te activeren vis ziggo maar wat ik ook probeer ik krijg hem niet aan de praat volgens ziggo moet het met de volgende benaming members.ziggo.nl , maar ik zie ook dat er sites zijn met home of homedrive kan iemand mij helpen wat er nu goed is ik werk via internet explorer |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 13-03-2010 16:27
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Surf naar http://homedrive.ziggo.nl Log in met je gehele hoofd-emailadres en bijbehorend wachtwoord. Dan moet je kunnen inloggen en je eigen webdomein kunnen beheren. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
wvanrooijen |
Geplaatst op 13-03-2010 17:01
|
bedankt voor de snelle reactie maar het werkt niet de webspace publiek gooit hem er steeds uit hij geeft aan dat deze map niet als webmap kan het zijn dat de volgende naam moet gebruiken homedrive.ziggo.nl/naam ik hebgeenidee wat er fout is groeten |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 13-03-2010 17:14
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik heb het bij mijn eigen webspace getest,en het werkt gewoon. Probeer eens via een ftp programma.zoals WS_FTP light. Dit is freeware,en daarmee kun je het ook makkelijk beheren. Let op !!! je moet per sé je hoofdemailadres gebruiken,anders gaat het nie werken nie........ Succes ermee. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
|
|
wvanrooijen |
Geplaatst op 13-03-2010 17:46
|
gaaf man dat je snel reageert ik heb 2 soorten gebruikt ik werk al een lange tijd met fillezilla en heb nu core ftp light maar beide steken hun vinger op en doen mooi niets hij blijft hem eruit gooien maar ik ga morgen naar leusden en dan kijk ik of ik via zijn eigen comp voor elkaar krijg bedankt voor de support en als het lukt laat ik het even weten groeten willem |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 13-03-2010 18:03
|
Doe je best...........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'website aanmelden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
SIP aanmelden mislukt | Eigen telefoon netwerk | : 6 | 04-06-2019 |
mediabox xl aanmelden | Algemene computer en software vragen. | : 4 | 19-06-2018 |
Website(s) blokkeren op Cisco router | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 07-07-2016 |
slechte verbinding met bepaalde website | Klacht over Ziggo | : 1 | 07-07-2015 |
Bericht van website Tweakers ivm integratie met UPC | Ziggo nieuws | : 6 | 26-01-2015 |
Advertentie