obey-robots.txt
Forum: Helpdesk
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
  Onderwerp /      Laatste bericht
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Twee tips om je LAN netwerk te herstellen. « Ga naar bericht

Ik zou meteen dit doen Netsh winsock reset netsh firewall reset netsh int ip reset ipconfig /renew Restart pc.

: 13078
: 2
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
23-03-2010 19:22
Avatar van gebruiker
Undertaker
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen! « Ga naar bericht

QuoteFloep schreef: Pfff ik heb ook weer problemen (in Leiden) bepaalde pagina's doen het gewoon niet. En wat is het leukste? www.opendns.com doet het dus ook niet :o ff een kladblok openen en...

: 16418
: 8
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
11-03-2010 10:04
Avatar van gebruiker
darkfalcon
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Helpdesk of flop « Ga naar bericht

:) Sinds vorige week kunnen we weer gebeld worden! Bleek dus inderdaad helemaal niet zo moeilijk te zijn. Al met al en kwartiertje werk werd me gezegd en dat je daar dan 6 weken op moet wachten. Al...

: 8206
: 5
Auteur: jabajaba

Laatste bericht:
23-10-2009 20:36
Avatar van gebruiker
ckooman
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Gratis Klantenservice Ziggo Zakelijk - Tel. 0800-0620 « Ga naar bericht

Gratis Klantenservice Ziggo Zakelijk Klantenservice Ziggo Zakelijk Postbus 9501 9703 LM Groningen Tel. 0800-0620 Bovenstaande gevonden op: http://partners.ziggozakelijk.nl/ ----------...

: 54366
: 1
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
14-09-2008 21:35
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Oplossing mailproblemen « Ga naar bericht

Quotejan schalkwijk schreef: L.S. Inmidddels zijn mijn mailproblemen de wereld uit. Bleek, dat mijn wachtwoord bij pop3.casema.nl niet juist was. Bleek dat de voorwaarden m.b.t.de samenstellin...

: 6217
: 1
Auteur: Zippo

Laatste bericht:
02-07-2008 20:40
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

Niet te stoppen procces retournering oud modem. « Ga naar bericht

QuoteNietes schreef: Geen idee of ik hier wel op mag antwoorden ( doe het toch :P ) Ik heb met het retour sturen ( 2 keer ) geen goede ervaringen gehad, kreeg na het retourneren van allebei de ...

: 4041
: 4
Auteur: Ziggos

Laatste bericht:
15-03-2019 22:48
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Ziggo kastje in voortuin « Ga naar bericht

Ik denk dat je daarvoor niet hier moet aankloppen, ik denk dat dit een administratieve kant heeft en je dus bij Ziggo zelf moet zijn.....;-) Wij zijn een onafhankelijk forum, wij hebben feitelijk ...

: 1530
: 2
Auteur: Edgar

Laatste bericht:
08-02-2019 17:35
Avatar van gebruiker
MisterSenseo
Geen nieuwe berichtenAfbeelding bijgevoegd  

Verplaatsen Eindversterker « Ga naar bericht

Voor de goede orde. Die eindversterkerkast is destijds in overleg met de gemeente en goedgekeurd door de gemeente geplaatst . Die kasten kunnen niet zo maar worden neergezet , het is overigens ...
Bestanden bijgevoegd

: 4167
: 4
Auteur: Rickysaint

Laatste bericht:
11-12-2015 17:07
Avatar van gebruiker
ronihd
Geen nieuwe berichten

tweede account ziggowebmail « Ga naar bericht

Het maakt qua inbox niet uit of je nu 1 of meer accounts maakt, in de meeste mailprogramma's kun je dat allemaal instellen of gebeurt dat al automatisch. Ik heb het idee dat Marga het hier over ...

: 3218
: 4
Auteur: margahuisman

Laatste bericht:
22-02-2015 18:41
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Gesloten onderwerp

Ziggo Regio 072, één van de slechtste helpdesks « Ga naar bericht

Even los van dat ik het niet met je eens ben v.w.b. die naam, ga ik dit topic sluiten. Het is wel handig om even naar een datum te kijken. Bovenstaande topic stamt al uit 2009 dus ruim 5 jaar gele...

: 5767
: 5
Auteur: jezzer

Laatste bericht:
02-01-2015 22:57
Avatar van gebruiker
Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Nieuwe aansluiting? « Ga naar bericht

Hier blijft het ook nog even achterwege tot de voordeur. De overwegend bijbellezende gemeenschap heeft er geen behoefde aan, en aangezien zij de macht hebben in de gemeenteraad/commissies, houd...

: 8839
: 10
Auteur: sausje

Laatste bericht:
08-10-2012 15:32
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Linksys wireless router « Ga naar bericht

ok bedankt alvast

: 5185
: 5
Auteur: michelblijd

Laatste bericht:
24-09-2012 13:39
Avatar van gebruiker
michelblijd
Geen nieuwe berichten

Wachttijden diverse helpdesks providers « Ga naar bericht

Geld wat ze normaal naar de klanten doorspelen via kwaliteit gaat nu onder de toonbank door naar het onderzoeksteam ? ? ? Ik geloof er helemaal geen ene moer van dat Tele2 als beste uit de test ko...

: 4486
: 2
Auteur: kobus1960

Laatste bericht:
22-05-2012 11:39
Avatar van gebruiker
Zippo
Geen nieuwe berichten

Linksys wrt320N geen 120 mbit « Ga naar bericht

Ik ben vanavond niet thuis, maar ga het morgen eens proberen, niet geschoten is altijd mis.

: 9131
: 3
Auteur: modman

Laatste bericht:
13-12-2010 22:03
Avatar van gebruiker
modman
Geen nieuwe berichtenActief Onderwerp  

Internetsnelheid verschilt « Ga naar bericht

Misschien is het een oplossing een Gmail account te starten. Je laat Gmail dan je mailbox legen, en vervolgens wijs je die berichten aan als spam, doe je dat een paar keer dan ben je er op na ...
(Pagina: 1 ... 3 4 5)

: 57061
: 99
Auteur: AtHome

Laatste bericht:
04-12-2010 18:20
Avatar van gebruiker
kobus1960
Geen nieuwe berichten

Volgorde tv zenders « Ga naar bericht

Naar mijn weten is dit niet mogelijk tenzij je programma's van derden wilt gebruiken.

: 6568
: 2
Auteur: anita8

Laatste bericht:
27-10-2010 01:34
Avatar van gebruiker
Codemeister
Geen nieuwe berichten

Wat nu? « Ga naar bericht

QuoteBlack-Cabby schreef: thnx voor het mee denken die router die jij adviseert heb ik ook voorbij zien komen wat mij alleen dwars zit is dat ik op kosten gejaagd word zonder dat ik er om vraag ...

: 8668
: 11
Auteur: Black-Cabby

Laatste bericht:
26-09-2010 23:37
Avatar van gebruiker
mailpim
Geen nieuwe berichten

Niet aan kunnen melden op nieuwsgroepen « Ga naar bericht

Nice man, bedankt voor de hulp

: 5533
: 6
Auteur: H3llF1r3

Laatste bericht:
12-07-2010 12:59
Avatar van gebruiker
H3llF1r3
Geen nieuwe berichten

digitale ontvanger schakelt zelf over van radio naar tv signaal « Ga naar bericht

:(:(Wat een helpdesk van samsung, een aanfluiting. Er wordt in de pc gekeken wat ik aleens per mail heb aangegeven. Dan heel snel een conclusie, ga maar terug naar de winkel waar je hem gekocht heb...

: 6453
: 6
Auteur: dikdikkie

Laatste bericht:
02-07-2010 11:29
Avatar van gebruiker
dikdikkie
Geen nieuwe berichten

helpdesk verbreekt de verbinding « Ga naar bericht

Ik heb e-mail contact gehad met webteam. Zij geven aan dat er problemen zijn met de samsung smt-h3102. Waar de helpdesk mij als onnozele klagende klant zag, zegt webteam dat het een software proble...

: 7874
: 5
Auteur: dikdikkie

Laatste bericht:
20-06-2010 17:02
Avatar van gebruiker
Spring naar forum:
Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoekGeen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Actief Onderwerp - Actief OnderwerpEnquêtes - Enquêtes
Bestanden bijgevoegd - Bestanden bijgevoegdAfbeelding bijgevoegd - Afbeelding bijgevoegd