Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Waar kan ik deze Trasdoos en stekker bestellen?
Foxy
Mijn zoon heeft onlangs een nieuwe ziggo alles in 1 abbo besteld.
Bij het installatiepakket zat de volgende Trasdoos met stekker:

SS850610

Let op: op de trasdoos zit een uitsparing waarin een "bajonetsluiting" vanaf de stekker in past.

Aangezien wij een aantal jaren geleden een aansluiting gekregen hebben waarbij een onoogelijke stekker zat, wilde ik ook zo'n aansluiting graag in mijn kamer hebben omdat deze opvallend in het zicht zit.

Heb contact opgenomen via het contactformulier op de site van Ziggo en hen bovenstaande foto meegezonden.
Na een paar dagen ben ik gebeld door een helpdeskmedewerker die mij vertelde dat ik een dergelijke aansluiting alleen kon bestellen via sluitallesaan.nl.

Heb sluitallesaan.nl gebeld aangezien ik bovenstaande set niet op hun site kon vinden.
De medewerker van sluitalles aan had nog nooit van een dergelijke set gehoord.

Weet iemand op dit forum waar ik een bovenstaande set kan bestellen?

alvast bedankt.......

Zippo
Kijk eens op deze site: http://www.digiproof.nl/
speed-testing

Foxy
Helaas, ook hier staat hij niet bij.
het blijkt te gaan om de UMU-01 kit van Tratec.

Ik heb inmiddels via Marktplaats een setje gezien en gemaild.

Ik wacht de reactie daar af.

Wanneer ik geen antwoord daar krijg ben ik nog steeds opzoek en zijn er misschien ook anderen die een dergelijke set zoeken dus linken naar verkooppunten zijn van harte welkom.

Undertaker
Als je in Den Haag woont zou je Stuut en Bruin op de Prinsengracht eens kunnen proberen!
Met vriendelijke groet, Undertaker

digiproof
Wat u heeft is de speciale uitvoering van de TRATEC aansluitdoos. Het is in feite een eengats doos en daarop kunnen diverse uitvoeringen van een aansluitdoos gezet worden. De sluiting rechts dient ervoor dat e.e.a. op zijn plaats blijft zitten.

Wij zijn Digiproof.nl, de online advies shop van Tratec (tegenwoordig onder de naam Technetix) en ontwikkelaar/producent van deze doos. Voor vragen e.d. mail ons gerus: klantenservice@digiproof.nl.

Deze speciale doos staat wel eens waar niet in de online shop maar is gewoon bij ons te bestellen

Met een vriendelijke groet

Jos Huizer
Diproof.nl

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar kan ik deze Trasdoos en stekker bestellen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Ziggo bedankt voor het DVD hoesje, maar eh waar bent u mee bezig? Algemeen : 6 07-11-2014
poort 119 dicht hoe gaat deze open Nieuwsgroepen : 2 11-06-2014
Krijgen niet waar we voor betalen Klacht over Ziggo : 66 08-05-2014