obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
poort 119 dicht hoe gaat deze open
bike1980
Hallo

Zins een ziggo update staat poort 119 dicht. Deze staat als je in de modem kijkt ook op een lijst die bij de poortforwarding staat rechts hier in staan ook nog een paar alternatieve poorten die veel worden gebruikt bij news serves.
ziggo gebeld kan meer informatie krijgen als ik een duur 09oo nummer van hun ga bellen.
ubee wifi modem

Wil met spotnet gaan downloaden dit werkte te voor kort wel nu geeft deze fout melding en dat zou betekenen dat de 119poort dicht staat. dit even nagekeken met tool van internet en poort blijkt dicht te staan. firewall Windows uit gezet nog steeds het zelfde probleem. Heb al een pay server die werkt wel als ik via kpn inlog.

wie kan mijn helpen?Smile
 
mesa57
Allereerst : poort 119 hoeft helemaal niet 'open' te staan om usenet te kunnen gebruiken.
Als je referenties naar poort 119 in je router vindt, verwijder ze dan.
Normaal hoef je geen enkele poort te openen tenzij je iets van 'server software' in je netwerk hebt draaien waarvan je wilt dat die van buitenaf bereikbaar is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'poort 119 dicht hoe gaat deze open', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
maximum number of open connections reached Hardware instellingen : 12 15-05-2017
Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten Abonnementen : 2 13-04-2017
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen : 8 05-11-2016
Ziggo overname T-Mobile gaat niet door Ziggo mobiel telefonie : 1 05-02-2016
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 Algemeen : 12 10-01-2016
Advertentie