obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve decoder????
MenkoV
Wij wachten nu al enkele maanden op onze interactieve decoder (de Cisco) maar nog steeds niets ontvangen. Maar uiteraard al WEL betaald voor dat apparaat (dat gaat natuurlijk wel goed).

Net weer eens gebeld, krijg ik WEER een ander antwoord, nu zijn ze alweer uitverkocht...terwijl er een week geleden is toegezegd dat in het begin van AFGELOPEN week de decoder bij ons bezorgd zou worden...
Wil ik een klacht indienen via het contact formulier, krijg ik dan ook nog eens de melding dat er maximaal 512 karakters gebruikt mogen worden....ik ben het nu echt heel erg zat aan het worden...
Gelukkig wonen we dicht bij het kantoor in Heerhugowaard, kijken of het helpt als we eens langs lopen...zal wel niet...

===============
KLACHT:
Wij wachten nu al erg lang op de interactieve ontvanger. We hebben meerdere malen hierover gebeld. Eerst was het begin april, later werd het eind april. Eind april weer gebeld, toen kregen we te horen dat de interactieve ontvanger (Cisco) begin van de daarop volgende week bij ons geleverd zou worden. Dit is de week van 3 mei. Nog steeds geen ontvanger dus net weer gebeld. Nu horen we dat ze zijn uitverkocht en dat het niet bekend is wanneer deze weer geleverd worden. Wij hebben dus betaald voor een product waar we nu letterlijk maanden op wachten. Ook krijg ik steeds mee het gevoel dat deze bestelling gewoon niet in jullie systeem staat. Wij zijn niet te spreken over de service van Ziggo, ook aan de telefoon vangen wij telkens bot. Wij willen nu concreet horen hoe het ervoor staat, wanneer de ontvanger binnen komt. Indien jullie dit nog niet kunnen zeggen eisen wij een gesprek met iemand die mee bevoegdheden heeft binnen Ziggo omtrent dit soort zaken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve decoder????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 Digitale radio of televisie storing : 5 24-07-2015
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 28-03-2015
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 8 09-02-2015
Interactieve HD Recorder Ziggo Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 8 13-01-2015
Advertentie