Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Geen snelheid verhoging door firmware probleem ubee modem
|
|
flamke |
Geplaatst op 17-05-2010 22:17
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 59 Lid sinds: 07-10-2009 |
Heb net eens even gebeld met ziggo over de snelheidsverhoging wanneer dat nu eens doorgevoerd word bij mij en andere klanten. Kreeg ik wel een vreemd verhaal te horen de firmware op de ube modem die ze net een uitgegeven hebben om stabiliteit en betrouwbaarheid van de modem te kunnen waarborgen. Heeft voor het volgende probleem veroorzaakt dat de het ube modem snelheids problemen nu kent en dat het niet de behaalde snelheden meer kan halen wat hij voorheen wel kon omdat men deze firmware er op heeft gezet. Ziggo zou nu met spoed opzoek zijn naar een oplossing. Heb trouwens vandaag ook een email gekregen van het ziggo panel met een vraag of het interessant leek dat ziggo met een gateway modem volgend jaar misschien zou komen zodat klanten dan geen router meer hoeven aan te schaffen en dit al in de modem zit en ook draadloos. Zijn er meer mensen die dit verhaal hebben gehoord van de nieuwe ubee modem dat de nieuwste firmware voor problemen zorgt. |
|
|
XConvict |
Geplaatst op 18-05-2010 01:55
|
![]() Activiteit ![]() » Groningen Berichten: 2 Lid sinds: 18-05-2010 |
Dit verhaal klopt helaas. (mits ze niet liegen daar bij ziggo) Ik heb nu 47 dagen last van dit probleem en mijn verbinding is al die tijd niet hoger dan gemiddeld 2 Mbit/s ![]() Hoe lang kan het duren om een verkeerde firmware ongedaan te maken? Ze moeten wel opschieten want eind van de maand ben ik weg bij ziggo als het niet opgelost is. Wel lekker € 66.50 betalen maar ondertussen al die tijd een bagger produkt. Mijn geduld is (bijna) op. ![]() |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 18-05-2010 15:29
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Ik heb er geen last van, werk ook met de ubee modem op laatste firmware!
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 18-05-2010 20:41
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik vind het ook erg vreemd klinken want die nieuwe firmware was juist voor de stabiliteit van de snelheid en het online blijven van het Ubee modem. Ik had voorheen dit probleem ook,toen heb ik een Arris modem gekregen,de monteur heeft toen het Ubee achtergelaten voor toekomstige upgrade,en ik ben blij dat hij dat gedaan heeft want na die firmware-upgraden heb ik het Unee modem aangesloten en sindsdien nooit meer uitval gehad en de snelheid die ik haal staat hieronder in mijn handtekening......... ![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
XConvict |
Geplaatst op 18-05-2010 21:51
|
![]() Activiteit ![]() » Groningen Berichten: 2 Lid sinds: 18-05-2010 |
Ik heb toch echt het probleem en het is erkend door ziggo. Heb alles al gereset en het enige dat ik kan doen is afwachten tot het weer normaal is. ![]() De meeste computerproblemen zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning!
![]() ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen snelheid verhoging door firmware probleem ubee modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |