Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
afspraak niet nagekomen door ziggo
|
|
dim74 |
Geplaatst op 13-08-2025 11:30
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 13-08-2025 |
Vandaag een teleurstellende ervaring gehad met de klanten"service". Als onderdeel van contract verzocht ik mijn gratis ESPN (half jaar) te activeren. Dat kon niet, de medewerker had in maart deze afspraak zo niet mogen vastleggen. Ik stel dan vast dat een cruciaal onderdeel van het contract niet nagekomen kan worden. Hetgeen mij het recht geeft het contract per direct te ontbinden....... Mooi niet. Twee "oplossingen" werden aangeboden: 1. genoegen nemen met drie maanden; 2. een nieuw contract afsluiten. Hiermee neem ik uiteraard geen genoegen. Aangetekende brief gaat gepost worden. Mijn vraag: zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben (gehad)? Ik deel mijn brief graag met u. Onvoorstelbaar overigens: In de media wordt een beeld geschetst van een ziggo in zwaar weer: de vaste klanten lopen bij bosjes weg. Ga je zo met huidige klanten (ook driemaal vodafone) om! |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 13-08-2025 11:36
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2252 Lid sinds: 02-01-2007 |
Een contract is een afspraak, en afspraak = afspraak. Ik snap dat je teleurgesteld bent. Ik heb Ziggo Webcare op deze post van je geattendeerd. |
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 14-08-2025 14:46
|
![]() Ziggo WebCare Official ![]() » Utrecht Berichten: 66 Lid sinds: 06-02-2017 |
Dank! Ik heb je een DM gestuurd.
Ziggo Webcare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afspraak niet nagekomen door ziggo', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo smartwifi app | Storing | : 5 | 22-07-2025 |
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |