Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
lage internet snelheid...
|
|
bite83 |
Geplaatst op 21-05-2010 00:40
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 05-05-2010 |
Hallo.. Ik had een hele tijd problemen met ziggo qua snelheid conform het abonnement! Eindelijk is het probleem opgelost door ziggo...helemaal top!! Maar nu is er een ander probleem!... Zodra ik mijn laptop op start en gelijk naar www.speedtest.net ga heb ik gewoon de hoogste snelheid!! 50mps!!! Ik sluit dan mijn browers af en start grabit op...dan begint ie heel snel maar als snel zakt het hele zooitje in elkaar tot nog maar net aan 6mps! In de veilig modus is er niks aan het handje...daarna in de gewone modus allse uitgeschakelt in msconfig...na een nieuwe boot nog steeds lage download snel. Heeft iemand een suggestie wat dat kan zijn? Ik heb een Sony Vaio laptop! |
|
|
marconist |
Geplaatst op 21-05-2010 00:54
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 18-04-2010 |
Ach 6 mbit/sec veel sneller kun je denk ik niet downloaden.... 4.5 gig binnen in 20 minuten. De server waarvan je download kan zeker geen 50 mbit/sec ophoesten,en zeker niet als er een paar honderd man aan hangen. |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 21-05-2010 08:05
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Wat heb jij voor account op nieuwsgroepen ?
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
bite83 |
Geplaatst op 21-05-2010 08:15
|
wanneer ik mijn laptop in de veilig modus opstart met netwerkfucntie heb ik helemaal geen probleem! dan haal ik gewoon de volle snelheid 5500 kbs is dan geen probleem. Ik heb een 120mps abonnement bij mijn server... Het probleem doet zich alleen voor in de "normale"modus.. Ik heb alles al geprobeerd, zelfs alles uit gezet in msconfig.. |
|
|
bite83 |
Geplaatst op 21-05-2010 12:21
|
thx voor de tip!! ik denk alleen dat het niet met grabbit te maken heeft.... wanneer ik een site bezoek om je snelheid te testen is die eerst mega snel en bij de tweede test mega langzaam. Het lijkt er op dat er iets mee draait alleen weet ik niet wat....alles al een keertje uitgezet met msconfig... alleen in de veilig modus met netwerkmogleijkheid is alles ok |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 21-05-2010 15:23
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Als je denkt dat je wat meedraait moet je deze 2 programma's downloaden en uitvoeren "Combofix" en "malwarebytes" als eerste Combofix en dan Malwarebytes, die moeten je probleem verhelpen, als het iets is zoals een virus of een backdoortje ofzo.
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 20-08-2010 14:49
|
Activiteit » Bakkum Berichten: 59 Lid sinds: 20-08-2010 |
Wat je eventueel ook nog kunt proberen is je firewall en/of antivirus tijdelijk uitschakelen. Vergeet uiteraard niet beiden weer terug aan te zetten. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lage internet snelheid...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet | Ziggo nieuws | : 1 | 13-10-2020 |
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam | Ziggo nieuws | : 1 | 28-07-2020 |
Advertentie