Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Router Probleem
Johne22
Beste,

Ik heb sinds kort het pakket alles in een.

Met 120 download en 10 upload snelheid (Mb)

Ik heb als router de 300N sitecom wireless
Vreemd genoeg kom ik draadloos niet boven de 60, en net had ik de instellingen moeten veranderen van het wachtwoord, naar Web key

en nu krijg ik maximaal 7mb draadloos binnen..
Waar zijn mijn andere 113 MB?

Het probleem ligt echt aan de router omdat als ik de laptop met de kabel direct aansluit op het modem krijg ik 120,4 MB.
Maar deze router moet dit toch wel aan kunnen of niet?

Mvg, John

MisterSenseo

jckeus schreef:
kijk even in de specificaties van je router, je WAN poort moet wel geschikt zijn voor 120mb, niet alle routers hebben een snelle WAN aansluiting. de Linksys 610N en Draytek Vigor v2130N hebben dat wel.
betreft dat wireless verhaal, die 7 mb is wel erg weinig...

En zelfs de Draytek Vigor en de Cisco/Linksys halen draadloos echt niet meer dan 70 Mbit om de simpele reden dat de praktijk van 300 Mbit is 70 en werkelijk niks meer,en dan moeten de adapter en accesspoint nog tegen elkaar aanstaan ook.
120 mbit internet haal je alleen bedraad en nog niet draadloos.
De theorie klopt perfect maar in praktijk worden we allemaal belazerd met snel draadloos netwerk van 300 Mbit,het klopt gewoonweg niet........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

kezeltje
Als ik alles zo lees over draadloos, dan ben ik blij dat ik alles bedraad heb achter mijn gigabit router.
Nu nog wachten op de upgrade van Ziggo.

Jan
Make a daily backup of your obsolete files. Clap

Undertaker
Kezeltje, Het is idd beter om alles bedraad tedoen, Draadloos is nogsteeds niet alles en vooral het 2,4 GHZ segment kan heel erg verstoord worden door alles in en om het huis! met de tegenwoordige sterke opkomst van 5GHZ WiFi Routers is dat al stukken minder! maar wie weet komen er binnenkort ook wel Dect telefoons en andere apparatuur die op 5GHZ werken en dan heb je het gedonder weer!
Gewijzigd door Undertaker op 28-05-2010 08:02
Met vriendelijke groet, Undertaker

mesa57
Wat heb je trouwens aan die 120Mbit ? Is de dag niet lang genoeg voor een download op 70Mbit ?

MisterSenseo
@Mesa57 : Helemaal correct maar als je 120 Mbit hebt wil je het kunnen gebruiken ook.......Wink
Ik weet dat lang niet iedereen al 120 Mbit heeft maar ik heb het nu bijna 3 maanden en ik ben eraan gewend en wil echt niet terug,hihi.
Draadloos is dus alleen voor visite..........Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Johne22
Ok bedankt!

Naja Ik heb toch liever 120 Mb dan 70 Pfft

Maar ja, Bedankt allemaal ik ga even verder kijken

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router Probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017