Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
uitvallen internetverbinding netwerk
|
|
edcon |
Geplaatst op 20-06-2010 22:38
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 20-06-2010 |
De internetverbinding van een computer (Vista) is verloren gegaan. Ik probeerde hem zichtbaar te maken op mijn XP en zette via een USB stick wat gegevens over van de XP naar de Vista. Dit ging dus verkeerd en ik krijg nu geen internetverbinding meer op de Vista. De juiste instellingen zijn weg. De helpdesk van Ziggo kon gisteren telefonisch geen hulp bieden. De router was wel zichtbaar voor hen. Hoe los ik dit nu op ? |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 21-06-2010 01:01
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Netwerkadapter geheel automatisch zetten,daarmee moet je probleem opgelost zijn. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
edcon |
Geplaatst op 21-06-2010 12:44
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 20-06-2010 |
Op advies van de tel. hulpdienst heb ik de router gereset en opnieuw de verbinding ingesteld. alles werkt weer. Bedankt, Edcon |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitvallen internetverbinding netwerk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
VodafoneZiggo test ‘netwerk van de toekomst’ | Ziggo nieuws | : 1 | 22-08-2018 |
LTE-M-netwerk Vodafone nu live | Ziggo nieuws | : 1 | 29-06-2018 |
Onbekende aansluiting op mijn netwerk | Computer vragen | : 11 | 12-11-2017 |
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig | Klacht over Ziggo | : 3 | 23-05-2017 |