Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
GEEN AANSLUITING/ CONTACT ONMOGELIJK!?
|
|
overstappen |
Geplaatst op 25-06-2010 10:56
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 25-06-2010 |
1e week van juni hebben we ons tel. aangemeld voor het 'alles-in-1' Plus abonnement en afspraak gemaakt voor installatie door monteur op 21 juni. Deze (door ZIGGO ingehuurde) monteur is geweest, maar kon de aansluiting niet tot stand brengen, was niet bevoegd om bepaalde werkzaamheden uit te voeren. Het probleem had o.a. te maken met de kabel (te kort) en zeer slecht signaal. De man heeft ter plekke meermaals getelefoneerd met ZIGGO en wij kregen vervolgens te horen dat er (binnen 48 uur) contact zou worden opgenomen Een monteur van ZIGGO zelf zou de aansluiting dan alsnog tot stand brengen. 3 dagen later helaas nog niets vernomen. Zelf contact proberen op te nemen. Bleek onmogelijk: je krijgt veel keuzemenu's te horen, maar onze 'vraag' kwam in alle rijtjes niet voor. ( en de optie 'overige' vragen kent het automatische klantensysteem van ZIGGO niet...) Dus helaas, geen medewerker aan de lijn gekregen. Toen via de site een klachtenformulier ingevuld, met 2 vragen: 1) of -en wanneer- ze de aansluiting kwamen 'leveren' 2) per wanneer onze huidige telefoon -en internetaansluiting door ZIGGO was opgezegd Alleen op de 2e vraag kwam een gedeeltelijk antwoord: 'de internetaansluiting is per 9 juli opgezegd bij uw huidige provider' Op DE BELANGRIJKSTE VRAAG 'wanneer krijgen wij de beloofde aansluiting', werd dus niet ingegaan. Heb in het verleden zeer slechte ervaringen gehad met de voorloper van ZIGGO in het noorden... Wegens werk aan huis kunnen we niet het risico lopen om binnenkort zonder telefoon en internet te zitten. Ik overweeg dan ook om de opzegging bij de huidige provider weer ongedaan te maken. Weet iemand hier misschien nog een manier hoe in contact te komen met een medewerker van ZIGGO die mij kan vertellen of wij nog aangesloten gaan worden? Bvd ! Anna |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 25-06-2010 11:06
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Sowieso krijg je met optie 2 en dan weer 2 in het keuzemenu altijd een medewerker aan de telefoon,probeer dat eens,en anders leest er altijd een Ziggo WebCare medewerker hier op het forum mee.........![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 26-06-2010 09:43
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Goedemorgen Anna, Allereerst onze excuses voor alle problemen waar uw tegen aan loopt. Zouden wij daarom je klant gegevens mogen, (postcode, huisnummer en telefoonnummer). Je Mag deze sturen via een PM. Zodra ik deze gegevens van u heb ontvangen zullen wij kijken wat we voor u kunnen regelen. Met vriendelijke groet, Ziggo webteam Alex Ziggo WebCare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'GEEN AANSLUITING/ CONTACT ONMOGELIJK!?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi | Eigen netwerk | : 9 | 20-09-2020 |