obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Slechte analoge tv ontvangst
Fee
Het is de laatste dagen kommer en kwel met de analoge tv ontvangst. Wanneer ik Ziggo bel, krijg ik een bandje te horen dat er een storing is in mijn regio. Maar die storing speelt al veel langer, onregelmatig en toen ik dan belde, kreeg ik geen bandje te horen met die info.
 
Zippo
Heb je al (gratis voor Ziggo telefonie klanten) gebeld naar 1200? Dat is de klantenservice.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ridder
Met alle excuses voor botheid; maar dat 1200 nummer bestaat volgens de KPN niet eens!
Ik werd keurig doorverwezen naar de nummerzoeker om het juiste telefoonnummer te vinden! ;P
(maar ik heb mijn telefoon dan ook gewoon bij de KPN)

Overigens staat de TV bij mij sinds afgelopen donderdag op zwart... maar het enige commentaar tot nu toe is: er was een storing op het digitale deel en die is verholpen. Dus ik kan geen probleem hebben
Dat is nou jammer, ik ben nog van de analoge, en ik heb geen beeld! (of geluid)

Nu is het hier geen uitzondering- de kabel komt via een kastje aan de buitenmuur het complex binnen, en die kasten lekken nogal (het regent in dus).
Mijn buurvrouw heeft al jaren ruzie met iedere motorrijder die langs komt, want dan vallen haar zenders uit...

Overigens DE reden dat ik geen internet via Wanadoo (inmiddels Ziggo) meer heb-> dat was na iedere stevige regenbui "wannadon't".
Dan maar gewoon betrouwbaar via de telefoonlijn Wink, DE reden dat ik niet die van Ziggo heb - ik zit niet graag zonder.
(Volgens de helpdesk is *de* oplossing: je computer formateren! Bwahahahahaha / ik had er drie draaien, waarvan eentje vers geformateerd en geinstalleerd, maar als er geen signaal binnenkomt...)

Net voor de tweede keer een mailtje richting Ziggo gestuurd/ verwacht er niet veel van, dus ik ga zo eens surfen op zoek naar de downloads van alle programma's die ik nu mis (gelukkig is de piratebay nog wel in de running) en een paar nieuwsgroepen af...

Ik hoop dat ik binnenkort weer eens gewoon kan doen waar ik Ziggo voor betaal: TV kunnen kijken.
En anders ga ik noodgedwongen met de immer groeiende groep mensen mee die vroeger een TV hadden, maar nu alles downloaden / is iets meer werk, maar ben je ook van de reclameblokken af.
 
Zippo

Quote

Zippo schreef:
Heb je al (gratis voor Ziggo telefonie klanten) gebeld naar 1200? Dat is de klantenservice.


Dat 1200 nummer werkt alleen als je ook telefonie van ziggo hebt. Dus niet voor KPN.

Dat blijk inderdaad niet duidelijk uit mijn suggestie.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ridder
Oh, niet alleen jouw suggestie hoor Wink. Ik had het nummer al van de website zelf geplukt voor ik dit topic ontdekt had.

Voel je nergens schuldig over alsjeblieft.
Ik had gewoon even snel-snel gelezen en dacht "ik ben Ziggoklant, dus -oe, een gratis servicenummer! Snel proberen."
Maar helaas...

Mijn grootste irritatie is dat er al jarenlang gedonder is met de fysieke aansluitpunten hier en ik tot nu toe maar 1! keer iemand ter plekke aan het repareren heb gezien (die mij ook liet zien wat een corrosie-ellende het in die kasten is).
Dat versterkt het gevoel van 'genaaid' worden. Er is een probleem, dat keer op keer op de 'gebruiker'/klant afgewentelt wordt terwijl de leverancier niet levert.
En OPTA heeft deze keer gelijk... een *echt* alternatief is er niet.
(Ik ben een enorme trouwe Ziggofan omdat ze BBC aanbieden bijvoorbeeld.)
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Beste ridder,

Als je mij een pm stuurt met postcode, huisnummer en telefoonnummer waarop ik je kan bereiken dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Quote

Ridder schreef:
Oh, niet alleen jouw suggestie hoor Wink. Ik had het nummer al van de website zelf geplukt voor ik dit topic ontdekt had.

Voel je nergens schuldig over alsjeblieft.
Ik had gewoon even snel-snel gelezen en dacht "ik ben Ziggoklant, dus -oe, een gratis servicenummer! Snel proberen."
Maar helaas...

Mijn grootste irritatie is dat er al jarenlang gedonder is met de fysieke aansluitpunten hier en ik tot nu toe maar 1! keer iemand ter plekke aan het repareren heb gezien (die mij ook liet zien wat een corrosie-ellende het in die kasten is).
Dat versterkt het gevoel van 'genaaid' worden. Er is een probleem, dat keer op keer op de 'gebruiker'/klant afgewentelt wordt terwijl de leverancier niet levert.
En OPTA heeft deze keer gelijk... een *echt* alternatief is er niet.
(Ik ben een enorme trouwe Ziggofan omdat ze BBC aanbieden bijvoorbeeld.)

Ziggo WebCare Jelle
 
Ridder
Ha Jelle, een lief aanbod!! Grin

Er is weer gebruikelijke informatie f*ck-up gaande op het moment.
Via de webvraagbaak kreeg ik als antwoord:

Geachte mevrouw *********,







Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

U bent niet afgesloten. Via e-mail kunnen wij u slechts beperkte ondersteuning bieden bij het oplossen van technische problemen.We verzoeken u daarom om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. U kunt dan samen met één van onze technische medewerkers het probleem analyseren. Onze excuses voor het ongemak.



Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.



Met vriendelijke groet,







Frank Spijker


Afdeling Klantenservice
Ziggo

===================================================================================

Ik heb dezelfde ochtend 20 minuten met een echt mens aan de lijn gehangen (de 10 cent-per-minuut optie) blijkt dat ik waarschijnlijk *WEL* per abuis ben afgesloten (verhuizing van een ander adres in mijn straat).
Kortom, het vertrouwen in de "vraag het via de website" is nu helemaal tot een nulpunt gedaald.

De aardige meneer van de telefonische helpdesk heeft voor donderdagmidaag a.s. een monteur geregeld.
Met een beetje (veel) geluk zou ik in de loop van donderdag weer beeld kunnen hebben...

Een volle week zonder aansluiting omdat iemand niet oplet... fijn weer Ziggo!!
(EN dan ook nog foutieve info krijgen, geen goede indruk!)

Natuurlijk gaat de kwaliteit van de aansluiting er niet ook op vooruit, maar slecht beeld is beter dan geen beeld, toch?
Wink

Mocht het vrijdag nog niet opgelost zijn- zal ik zeker contact met je opnemen Grin
Gewijzigd door Ridder op 21-07-2010 11:59
 
Ridder
Ha- ik heb weer beeld (en een schattige voicemail van de monteur). Er was kennelijk binnenshuis bij Ziggo nogal wat verwarring over het tijdstip waarop er ingegrepen zou worden
=> we hebben elkaar 'live' gemist.

Dus ik ben mezelf aan het amuseren met zenders terugzetten...
(Oh my, wat hebben we veel reclameblokken!! Die allemaal tegelijk losbarsten.)

Overigens op Tweakers het bericht dat TELE2 het voor elkaar heeft: die mogen straks ook BBC gaan doorgeven \o/
Maar ja- die huren de lijn dan weer bij grote jongens als ZIGGO en UPC. Dus als de hardware voor problemen zorgt, dan zal ie dat blijven doen...

Overigens is mijn beeldkwaliteit er op vooruit gegaan. Of een week zonder TV heeft mij minder kritisch gemaakt Wink

Overigens hadden we een tijdje terug de garantie dat de reclames net zo veel/weinig 'herrie' zouden maken als het programma of de film waar op dat moent naar gekeken werd. Volgens mij is die ook stuk- ik blijf met de afstandsbediening gewapend TV kijken- om het reclamelawaai wat in te dammen.

Maar beeld heb ik Grin
(Geen idee waarom ik een week afgeloten ben geweest; verklaring noch verontschuldiging ontvangen.)
Gewijzigd door Ridder op 24-07-2010 22:02
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte analoge tv ontvangst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
Slechte service ZIGGO Klacht over Ziggo : 7 04-05-2017
slechte compensatie Ziggo UPC Klacht over Ziggo : 4 02-01-2017
Advertentie