obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Slechte service ZIGGO
rligt
Ik heb een klant van mij geadviseerd om op zijn nieuwe bedrijfslocatie gebruik te gaan maken van Ziggo in Delft de aanvraag is gedaan begin November en belooft is dat het eind december begin Januari gerealiseerd zou zijn we zitten nu in April en ondanks elke keer een nieuwe belofte "deze week "wij nemen contact met U op" wij zorgen dat het nu voor elkaar komt " zitten we nu ruim in April en nog steeds helemaal niets behalve dat het wel van zijn rekening afgeschreven wordt.
Een ongelofelijk erbarmelijke slechte service.
 
Zippo
Ik heb ziggo webcare op je klacht attent gemaakt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Matty
Ook ik heb hier wel ervaring mee blijven bellen en blijven bellen is de oplossing uiteindelijk komt de oplossing er (en de compensatie ook wel..)
 
Black Tiger
Je moet gewoon tegen de goede medewerker op lopen, de mensen van de externe callcenters kunnen niet veel.

Daarom is het beste dat Webcare er even naar kijkt, die kunnen het best er mee van dienst zijn.
En op die manier werkt een forum/Facebook/Twitter toch vaak beter dan maar blijven bellen. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Behoorlijk waardeloos dit als ik het zo lees. Als eerst uiteraard een sorry vanuit Ziggo dit je zoveel moeite moet doen zonder een oplossing.
Heb je via een privébericht het adres en klantnummer voor mij? Dan pak ik het daar verder met je op en gaan we samen voor een snelle oplossing zorgen.

Pim - Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
rligt
ik dank je voor je inzet maar blijkbaar helpt het niets klant heeft nog steeds niets vernomen en we zijn weer een paar weken verder hij heeft gisteren weer eens gebeld en zou vandaag terug gebeld worden maar wederom niets dus de service is nog iets minder dan erbarmelijk slecht,en ik dacht dat het eindigde bij slecht maar dat is inmiddels wel overtroffen.
Simpel terugbellen naar de klant is blijkbaar nog teveel .
 
Chou
Zeer triest wat ik hier lees dit is toch een pure wanprestatie van Ziggo.
Ik heb altijd gemeend dat de klant koning is want die is toch diegene die het geld in het laatje brengt of zie ik dit verkeerd.
Wat mij wel verbaast is dat er wel geld afgeschreven wordt van zijn rekening voor iets wat niet geleverd is en m.i. zou het al opgelost zijn als hij de afboeking gestorneerd zou hebben dan was er wel actie ondernomen.
Ben benieuwd of het nu wel snel geregeld gaat worden.
Succes er mee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte service ZIGGO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie