Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Instabiele verbinding
steve
Hallo,

Wij hebben sinds enkele tijd een internetverbinding van Ziggo, alleen sinds vorige week vrijdag is de verbinding enorm instabiel lijkt het wel. We hebben perioden dat het internet prima functioneert, maar over het algemeen is het gewoon niet vooruit te branden. We moeten vaak vijf maal verversen voordat we uberhaupt een internetpagina kunnen openen. Download/upload is verder prima, maar ik kan niet normaal surfen. Ik woon in de postcode regio 7824 (Emmen), heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Gewijzigd door steve op 23-07-2010 21:08

mesa57
Wat zegt de ziggo helpdesk ervan ?

Ziggo-WebCare_Alex
@steve,

Wij hebben geconstateerd dat een Arris modem (als u deze heeft) het probleem zou kunnen veroorzaken.
U zou daarom even contact met onze helpdesk op kunnen nemen een deze te laten vervangen door een Ubee.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex
Ziggo WebCare

pedro
ik heb alles in 1
moet 22 /4 hebben
en heb op dit moment deze resultaten
892822369

vandaag gebeld en ze zeggen dat het aan de draadloze verbinding ligt . via die router dus. heb een wnr3500
en moest hem maar even bekabelen voor meer opties en testen hoe dan de verbinding is.
heb tijden op 15 a 16mb gezeten draadloos! sinds ik draadloos ben heb ik alle kabels de kliko ingegooid. beetje rare werkwijze van ziggo. vanalles al gereset maar kom niet hoger dan 10 mb de laatste tijd.

maar jij zegt dat juist arris modem problemen geeft? die heb ik namelijk hoe word zoiets omgeruild?
want ik begin zo langzamerhand wel te balen van ziggo op deze manier.
Gewijzigd door pedro op 26-07-2010 23:08

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instabiele verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wegvallende verbinding Storing : 3 25-01-2017
wegvallende verbinding Storing : 6 06-05-2016
Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet Storing : 5 07-03-2016
Test met DS-Lite verbinding Algemeen : 2 21-12-2015
Advertentie