Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
12 dagen zonder telefoon en internet
jojo
Hallo. Bijna 2 Weken geleden (7 augustus) hadden wij, na al langer problemen te hebben gehad met de internet en telefonie aansluiting, opnieuw totaal niets meer aan internet en telefoon. Dus gebeld (mobiel dus nóg duurder). Inderdaad bleek het signaal te zwak en er brandden maar 3 lampjes en ook dat klopte niet, ondanks -tig keer recetten. Dus een afspraak: 19 Augustus!!!! De helpdeskmedewerker adviseerde ons een klacht in te dienen, want Ziggo is wettelijk verplicht binnen 2 dagen vaste telefoonaansluitingen te repareren. Direct een klacht ingediend. En wat denk je?? Geen, nul helemaal niks reactie!! Wat een minachting van Ziggo voor zn klanten! Dus vandaag is het zover en komt voor de derde keer een monteur vast een nieuw kabeltje aansluiten die het vast niet doet. Het vervelende is dat internet en telefoon te pas en te onpas uitvallen. Zo ben je gezellig in gesprek en wég verbinding. Of even lekker wat internetten en jawel, verbinding verbroken.... Ik denk dat we binnenkort maar es overstappen...

harjan
Lekker is dat he, Mijn schoonouders hebben 14 dagen zonder TV gezeten. Bleek dat er iemand anders in een andere straat afgesloten had moeten worden hadden ze mijn schoonouders per ongeluk gedaan.
Monteur van Ziggo (kan er ook niks aan doen) snapte er totaal niks van en zei dat het helemaal niet nodig was zo lang te wachten.
Maar die helpdeskmedewerkers plannen het gewoon pas over 14 dagen in.

jojo

Ziggo-WebCare_Patrick schreef:
Helaas kan het soms voorkomen dat het in een bepaalde regio erg druk is met monteursafspraken.
Hierdoor kan het zijn dat er te weinig monteurs beschikbaar zijn op korte termijn waardoor de afspraak pas veel later kan plaatsvinden.
Dit zal wat sneller gebeuren tijdens de vakantieperiode.

@jojo: Kun je aangeven of de monteur het probleem heeft opgelost en wat de monteur hiervoor heeft moeten doen?
Als het niet is opgelost kun je dit ook aangeven en dit geval ook je klantnummer via een privebericht naar mij.

Zo, we zijn inmiddels 1 maand verder. In deze maand hebben we minstens voor 100 euro moeten bellen met Ziggo en, omdat de telefoon eruit lag, ook mobiel moeten bellen. Wat is er gebeurd:
Monteur 1 komt: Aardige jongen, geeft zomaar een nieuwe modem en voila! ik had weer telefoon en internet. Helaas, slechts 1 weekje. Toen lag internet en telefoon er weer uit. Weer bellen a 10 cent per minuuut ("plus de kosten van de mobiele telefoon"). 3 Dagen later komt monteur 2: De tel en internet doen het dan weer wel en dan weer niet. Monteur (zéér chagrijnige man die een paar minuten later alweer vertrok, mummelend dat hij een nieuw kontaktje (oid) in de kast aan de weg zou plaatsen (ofzo, geen duidelijke uitleg gekregen). Inderdaad, hoera! Weer internet! 3 dagen.... Dus wéér bellen! Wat bozer nu. Want het kost wel veel vrije uren plus dat ik dan niet kan telewerken. Of we weer even op de knieën bij het kastje willen zitten en de coax kabel wat losser willen draaien. Doen we, en jawel! Opnieuw hebben we internet, 4 dagen! Nu dus goed pissig! Opnieuw 15 minuten in de wacht en of we opnieuw even op onze knieën....? Nee dus! Wij wilden direkt een monteur, en wel ná half 5 vandaag, want de vrije dagen raken op. Dat werd ons toegezegd. Zo niet: Dan zouden wij het abonnement opzeggen. Mijn man om 4 uur naar huis. Wat denk je? Monteur was al om 2 uur geweest. Het kost ons 35 euro aan voorrij kosten, want we waren niet thuis! (nadat we opnieuw 20 minuten in de wacht hadden gezeten) Dús manlief zegt dat we er nu hélemaal zat van zijn en het abonnement opzeggen. Ja, is goed, dan moeten we weer even opnieuw bellen: Wéér 20 minuten in de wacht! Meelevende klachtenjongen die eea genoteerd heeft. We hebben een schriftelijke klacht ingedien: 1 Maand hoeven we niet te betalen! Dat weegt niet op tegen álle kosten die we inmiddels gemaakt hebben. Wij kappen met Ziggo! Heet dit service??? Ziggo webcare Patrick: Géén idee hoe ik een privébericht kan sturen! Postcode: 9765 EB.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '12 dagen zonder telefoon en internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020