Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
In Outlook Express ontvang ik geen berichten meer !
jan schalkwijk
Ahoy tuan B, ik heb nog eens nagedacht over het feit, dat jij stelde dat je bekend bent bij Wanadoo. Daar Ziggo is ontstaan uit het samengaan met Casema,Home en Multikabaal is het begrijpelijk, dat jij niet "herkent" werd bij Ziggo/Casema. Probeer eens een account bij Ziggo te maken want daar ben je toch aangesloten als abonnee? Ziggo is dan je provider en dan moet via hen een mailadres hebben zodat je een email-account kunt maken. Ik was een klant van Casema dus kon zodoende een account opnieuw instellen. Mogelijk dat andere lezers mij, als ik het verkeerd interpreteer, kunnen corrigeren ,wat ik uiteraard op prijs stel, want meerderen weten vaak meer dan één. Gr JanSWink
 
Tuan Batikat
Jan en Zippo,

in mijn bericht van 15 juni vertel ik, dat ik de helpdesk van Ziggo heb gesproken: ik moest "cablewanadoo" en "wanadoo" wijzigen in "orange" in mijn accounts in Outlook Express (ik kreeg ook géén foutmelding met mijn oude wachtwoorden en de helpdesk verifieerde dat ook en het was dus okee !) en "ziggo" kan je alleen gebruiken, wanneer je een totaal nieuwe klant ben en dat ben ik niet (oude casema-klant).
Toch heb ik even geprobeerd om "casema" te gebruiken i.p.v. "orange" en inderdaad dat matchte niet met mijn wachtwoorden !!! Ziggo is dus voor totaal nieuwe abonnees !

Net heb ik de helpdesk weer aan de telefoon gehad en op de site van "orange" kan ik daar bij webmail mijn berichten bekijken en het bericht verwijderen, dat voor die oponthoud zorgt. Is dat gebeurd, dan komen alle andere berichten gewoon weer binnen in mijn OE !!! Wink

Hoi, hoi Wink
Tuan Batikat Wink
 
Zippo
Gelukkig is het opgelost. Bedankt voor het melden van de oplossing.Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jan schalkwijk
Selamat tuan B, eindelijk is voor jou ook het leed geleden en laten wij hopen, dat in de toekomst Ziggo gaat waarmaken waar zij achterstaan. Laat even horen of je inderdaad bedolven werd onder de "achtergebleven" mails. Ik groet je alsmede Zippo voor zijn reacties. JanSGrin
 
Tuan Batikat
Ja Jan,

het was een lawine van achtergebleven berichten Wink. Van een andere helpdesk vernam ik, dat het nauwelijks voorkomt dat een mail zo'n storing c.q. oponthoud zorgt (:p) . Casema en later Orange hebben me ook nooit gewezen op die Webmail: slechte zaak van hen ! Sad

Hopelijk komt zoiets nooit meer voor ..... Cool

Hoi, hoi Wink
Tuan Batikat Grin
 
Tuan Batikat
Ja .... het idd DolDwaas !!! Shock:pSadFrown

Ik heb ontdekt, dat ik mijn facturen online ook niet meer kan inzien ! Frown De helpdesk heeft mij toegezegd de inloggegevens per brief naar mij op te sturen, maar tot op heden nog niets ontvangen. Sad Vandaag, zaterdag de 28ste juni, heb ik de klantenservice na lang wachten kunnen spreken, maar de technische helpdesk niet (Enorme Lange Wachttijd !!!), terwijl ik 1 minuut na 09.00 uur belde (Ziggo gaat om 09.00 uur open in het weekend). SadSadSad

Tuan Batikat WinkWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In Outlook Express ontvang ik geen berichten meer !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie