obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
In Outlook Express ontvang ik geen berichten meer !
Tuan Batikat
Wie kan mij helpen ? Shock

Sinds enkele dagen (vanaf 1 juni 2008) ontvang ik geen enkel bericht meer en kan ik ook geen berichten meer versturen in mijn Outlook Express ! Angry Sad Ik weet, dat Zigo begonnen is m.i.v. 16 mei 2008, maar de hele maand mei heb ik wel nog gewoon berichten kunnen ontvangen en versturen.

Wat moet ik nu toch doen ??? Cool
Dank voor alle tips !!! Wink

Hoi Smile
Tuan Batikat
 
Tuan Batikat
O ja, vergeten te vermelden: Ik had Casema met Wanadoo als provider ! Wink

Tuan Batikat
 
Wout

Quote


Voor de zekerheid kun je voor de POP3 en SMTP servers gebruik maken van de volgende gegevens:

- ik was @Home klant: POP.home.nl en SMTP.home.nl

- ik was Casema klant: POP3.casema.nl en SMTP.casema.nl

- ik was Multikabel klant: POP.quicknet.nl en SMTP.quicknet.nl


Ziggo adviseerd zelf om nog gebruik te maken van de oude instellingen.

Het wanadoo verhaal staat er niet bij, maar probeer.

pop3.wanadoo.nl of pop3.orange.nl
smtp.wanadoo.nl of smtp.orange.nl
 
ziggie
Hoi,

moet zijn (voor ex wanadoo/Orange Casema klanten)

pop.orange.nl
smtp.orange.nl


mocht je je wachtwoord niet meer weten, kun je deze per brief aanvragen www.orange.nl , klik op "account" en dan "wachtwoord vergeten".. Als je binnen 3-4 werkdagen geen brief hebt ontvangen, even bellen met de Ziggo helpdesk.

.... Maar klinkt een beetje als een firewall die outlook express blokkeerd . probeer het eerst eens zonder instellingen te wijzigen en zet dan je firewall (beschermingssoftware) eerst uit.


suk6 !
Gewijzigd door ziggie op 13-06-2008 06:23
there is no place like 127.0.0.1
 
Tuan Batikat
Hallo Ziggie,

Ik heb je tip met "orange" opgevolgd ..... echter, mijn Outlook Express (OE) ontvangt nog steeds geen berichten en ik kan ook nog niets verzenden. Frown
Volgens mij ligt het ook niet aan mijn firewall, want OE heeft altijd berichten gestuurd en ontvangen en ik heb niets veranderd in/met mijn firewall.

Sinds enkele dagen kan ik OE ook niet meer opnieuw openen, wanneer ik klik op het OE-icoontje, maar moet ik eerst mijn pc helemaal opnieuw opstarten.
Ik krijg namelijk de boodschap: "Kan Outlook Express niet starten omdat er nog een andere sessie van Outlook Express op de computer wordt uitgevoerd".
Weet iemand waarom ??? Shock

Of kan ik misschien beter eerst helemaal OE van mijn pc verwijderen en dan opnieuw downloaden en installeren ? En zo ja, waar kan ik OE downloaden ??? Cool

Alle tips zijn welkom !

Hoi Smile
Tuan Batikat Wink
Gewijzigd door Tuan Batikat op 13-06-2008 08:45
 
sineke
Hier ligt outlook er regelmatig uit,en als mensen mij willen mailen komt alles terug Angry
 
Tuan Batikat
Onlangs een tip gekregen:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?s=71887dd06e69152cc71bd880c86a26e1&p=103006#post103006

Op die site:
E-mailprogramma instellen
Dit is uw e-mailadres: *********@casema.nl

Outlook Express
1. Open Outlook Express
2. Kies Tools > Accounts
3. Kies het tabblad Mail
4. Kies het pop3.casema.nl account en kies Properties
5. Kies het tabblad Servers
6. Selecteer uw gegevens bij Accountname en verwijder ze
7. Voer op de plaats van uw accountname uw volledige e-mailadres in
8. Klik op OK en op Close
9. De instellingen zijn aangepast!

Let op: u hoeft uw wachtwoord niet te veranderen! Medewerkers van Ziggo vragen ook nooit om uw wachtwoord of gebruikersnaam. Voor de veiligheid kunt u de gegevens ook beter niet aan anderen geven.

Mij heeft het nog niet veel geholpen, maar wel kan ik weer OE open klikken, wanneer ik deze geheel heb afgesloten !
Ik krijg ook steeds het bericht: "connected to mmp.casema.nl" > ook al wijzig ik "pop" of "smtp" in "mmp"< en in OE het bericht een foutmelding: "wachtwoord geweigerd", terwijl ik mijn wachtwoorden niet hoefde te wijzigen volgens de bovengenoemde site !!! Sad

Hoi Wink,

Tuan Batikat Wink
Gewijzigd door Tuan Batikat op 14-06-2008 02:59
 
ziggie
Tuan,

Volgens mij is gewoon OE kapot.
je kan proberen opnieuw te installeren.
probeer het anders eens met een ander email programma
Mozilla thunderbird of incredimail.


there is no place like 127.0.0.1
 
Tuan Batikat
Ziggie,

Ik heb Ziggo persoonlijk aan de lijn gehad en ik heb "cablewanadoo" en "wanadoo" moeten wijzigen in "orange". De wachtwoorden (ik had destijds 2 mailadressen van wanadoo ontvangen) blijven hetzelfde !

Nu even afwachten, want ik moet meer dan 500 berichten binnen krijgen en dat duurt een tijd volgens de helpdesk van Ziggo. Ook was mijn modem even buiten dienst (Sad), maar nu 's nachts werkt ie weer.

Hoi Wink,

Tuan Batikat
 
Who_cares_100
Hoi Misschien een tip
Ik had mijn casema mail zo ingesteld dat alle mail werd doorgestuurd naar een ander mail account maar dat er wel een kopie achter bleef op de casema pop dat blijkt nu dus niet meer te kunnen bij ziggo Angry
Ziggo kent alleen de mogelijkheid om door te sturen
lekker dat je hierover zo goed geinformeerd word.Sad

 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In Outlook Express ontvang ik geen berichten meer !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Outlook 2003 Software vragen : 11 06-09-2018
Port forwarding werkt niet meer Algemeen : 14 31-07-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Geen admin inlog connectbox Hardware instellingen : 3 11-11-2017