Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
In Outlook Express ontvang ik geen berichten meer !
|
|
Tuan Batikat |
Geplaatst op 12-06-2008 20:41
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 12-06-2008 |
Wie kan mij helpen ? Sinds enkele dagen (vanaf 1 juni 2008) ontvang ik geen enkel bericht meer en kan ik ook geen berichten meer versturen in mijn Outlook Express ! Ik weet, dat Zigo begonnen is m.i.v. 16 mei 2008, maar de hele maand mei heb ik wel nog gewoon berichten kunnen ontvangen en versturen. Wat moet ik nu toch doen ??? Dank voor alle tips !!! Hoi Tuan Batikat |
|
|
Tuan Batikat |
Geplaatst op 12-06-2008 20:44
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 12-06-2008 |
O ja, vergeten te vermelden: Ik had Casema met Wanadoo als provider ! Tuan Batikat |
|
|
Wout |
Geplaatst op 12-06-2008 22:18
|
Beheerder » Virtual Reality Berichten: 55 Lid sinds: 22-01-2007 |
Quote Voor de zekerheid kun je voor de POP3 en SMTP servers gebruik maken van de volgende gegevens: - ik was @Home klant: POP.home.nl en SMTP.home.nl - ik was Casema klant: POP3.casema.nl en SMTP.casema.nl - ik was Multikabel klant: POP.quicknet.nl en SMTP.quicknet.nl Ziggo adviseerd zelf om nog gebruik te maken van de oude instellingen. Het wanadoo verhaal staat er niet bij, maar probeer. pop3.wanadoo.nl of pop3.orange.nl smtp.wanadoo.nl of smtp.orange.nl |
|
|
ziggie |
Geplaatst op 13-06-2008 06:21
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 07-06-2008 |
Hoi, moet zijn (voor ex wanadoo/Orange Casema klanten) pop.orange.nl smtp.orange.nl mocht je je wachtwoord niet meer weten, kun je deze per brief aanvragen www.orange.nl , klik op "account" en dan "wachtwoord vergeten".. Als je binnen 3-4 werkdagen geen brief hebt ontvangen, even bellen met de Ziggo helpdesk. .... Maar klinkt een beetje als een firewall die outlook express blokkeerd . probeer het eerst eens zonder instellingen te wijzigen en zet dan je firewall (beschermingssoftware) eerst uit. suk6 ! Gewijzigd door ziggie op 13-06-2008 06:23 there is no place like 127.0.0.1
|
|
|
Tuan Batikat |
Geplaatst op 13-06-2008 07:29
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 12-06-2008 |
Hallo Ziggie, Ik heb je tip met "orange" opgevolgd ..... echter, mijn Outlook Express (OE) ontvangt nog steeds geen berichten en ik kan ook nog niets verzenden. Volgens mij ligt het ook niet aan mijn firewall, want OE heeft altijd berichten gestuurd en ontvangen en ik heb niets veranderd in/met mijn firewall. Sinds enkele dagen kan ik OE ook niet meer opnieuw openen, wanneer ik klik op het OE-icoontje, maar moet ik eerst mijn pc helemaal opnieuw opstarten. Ik krijg namelijk de boodschap: "Kan Outlook Express niet starten omdat er nog een andere sessie van Outlook Express op de computer wordt uitgevoerd". Weet iemand waarom ??? Of kan ik misschien beter eerst helemaal OE van mijn pc verwijderen en dan opnieuw downloaden en installeren ? En zo ja, waar kan ik OE downloaden ??? Alle tips zijn welkom ! Hoi Tuan Batikat Gewijzigd door Tuan Batikat op 13-06-2008 08:45 |
|
|
sineke |
Geplaatst op 13-06-2008 23:06
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13-06-2008 |
Hier ligt outlook er regelmatig uit,en als mensen mij willen mailen komt alles terug |
|
|
Tuan Batikat |
Geplaatst op 14-06-2008 02:55
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 12-06-2008 |
Onlangs een tip gekregen: http://ziggo.gebruikers.eu/forum/showthread.php?s=71887dd06e69152cc71bd880c86a26e1&p=103006#post103006 Op die site: E-mailprogramma instellen Dit is uw e-mailadres: *********@casema.nl Outlook Express 1. Open Outlook Express 2. Kies Tools > Accounts 3. Kies het tabblad Mail 4. Kies het pop3.casema.nl account en kies Properties 5. Kies het tabblad Servers 6. Selecteer uw gegevens bij Accountname en verwijder ze 7. Voer op de plaats van uw accountname uw volledige e-mailadres in 8. Klik op OK en op Close 9. De instellingen zijn aangepast! Let op: u hoeft uw wachtwoord niet te veranderen! Medewerkers van Ziggo vragen ook nooit om uw wachtwoord of gebruikersnaam. Voor de veiligheid kunt u de gegevens ook beter niet aan anderen geven. Mij heeft het nog niet veel geholpen, maar wel kan ik weer OE open klikken, wanneer ik deze geheel heb afgesloten ! Ik krijg ook steeds het bericht: "connected to mmp.casema.nl" > ook al wijzig ik "pop" of "smtp" in "mmp"< en in OE het bericht een foutmelding: "wachtwoord geweigerd", terwijl ik mijn wachtwoorden niet hoefde te wijzigen volgens de bovengenoemde site !!! Hoi , Tuan Batikat Gewijzigd door Tuan Batikat op 14-06-2008 02:59 |
|
|
ziggie |
Geplaatst op 14-06-2008 10:59
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 07-06-2008 |
Tuan, Volgens mij is gewoon OE kapot. je kan proberen opnieuw te installeren. probeer het anders eens met een ander email programma Mozilla thunderbird of incredimail. there is no place like 127.0.0.1
|
|
|
Tuan Batikat |
Geplaatst op 15-06-2008 04:02
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 12-06-2008 |
Ziggie, Ik heb Ziggo persoonlijk aan de lijn gehad en ik heb "cablewanadoo" en "wanadoo" moeten wijzigen in "orange". De wachtwoorden (ik had destijds 2 mailadressen van wanadoo ontvangen) blijven hetzelfde ! Nu even afwachten, want ik moet meer dan 500 berichten binnen krijgen en dat duurt een tijd volgens de helpdesk van Ziggo. Ook was mijn modem even buiten dienst (), maar nu 's nachts werkt ie weer. Hoi , Tuan Batikat |
|
|
Who_cares_100 |
Geplaatst op 16-06-2008 11:24
|
Activiteit » Breda Berichten: 13 Lid sinds: 16-06-2008 |
Hoi Misschien een tip Ik had mijn casema mail zo ingesteld dat alle mail werd doorgestuurd naar een ander mail account maar dat er wel een kopie achter bleef op de casema pop dat blijkt nu dus niet meer te kunnen bij ziggo Ziggo kent alleen de mogelijkheid om door te sturen lekker dat je hierover zo goed geinformeerd word. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In Outlook Express ontvang ik geen berichten meer !', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Advertentie