Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
Geen signaal
|
|
Zigno |
Geplaatst op 23-02-2011 17:58
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 23-02-2011 |
Ik baal hiervan. Sneeuw, 4 kinderen thuis (voorjaarsvakantie)en geen tv signaal. Gisteren is er een monteur in de straatkast bezig geweest die hoogstwaarschijnlijk het verkeerde adres heeft afgesloten. Gevolg: wij hebben geen tv en radio. Gisteren en vandaag met helpdesk gebeld. Enorm slecht geholpen. Pas vrijdag of zaterdag komt er een monteur langs. Moet zelf thuisblijven. Blijkbaar kan afsluiten wél, maar weer aansluiten niet zonder thuis te zijn. Ontzettend slechte service. En uiteraard ligt het aan onze bekabeling, HUMAX kastje, tv, etc. etc................. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 23-02-2011 18:35
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Zoals overal en altijd geldt: actie geeft reactie en ageren <> reageren. Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden. Ik beschuldig niemand maar een voorbeeldje van toen ik in een winkel werkte: "Klant is koning"...........en dan riep ik:"maar ik ben keizer!"..... Fout natuurlijk,we zijn allemaal mensen en zonder vingerwijzen zeg ik : "Denk even na hoe het telefoongesprek verlopen is en hoe beide partijen elkaar behandeld hebben?" Misschien was jij wel erg fel en misschien had de medewerker van Ziggo zijn dag wel niet of was deze medewerker moe. Bel nog eens en probeer zo tactisch en zo slijmerig mogelijk doch dringend te vragen of het niet wat sneller kan omdat je redelijk afhankelijk bent van tv en radio omdat je kinderen vakantie hebben. Fouten maken doen we allemaal en zo ook die monteur die jou waarschijnlijk afgesloten heeft ipv de buren.... Niet geschoten is altijd mis............ Succes, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Zigno |
Geplaatst op 24-02-2011 10:30
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 23-02-2011 |
Hi Mister Senseo, Hartelijk bedankt voor je reactie en medeleven Ik erger me echter niet aan de fout die een monteur gemaakt heeft (kan idd gebeuren), ook niet aan vermoeide helpdeskmedewerkers en zelf ben ik steeds correct gebleven aan de telefoon (heb 3 verschillende medewerkers gesproken). Daar ligt het niet aan. Wel ergerlijk: de procedures bij Ziggo. Er moet een standaard storingsprotocol gevolgd worden. Dat houdt in dat ze niet gewoon een monteur naar die straatkast sturen om e.e.a. te herstellen. Nee, er moet een storingsmonteur bij mij thuiskomen om te verifiëren dat het probleem niet bij ons binnen ligt. Daarvoor moet ik een vrije dag nemen. Vervolgens gaat die monteur constateren dat het inderdaad niet aan de situatie bij ons thuis ligt. Dan moet hij dat rapporteren bij Ziggo en komt er daarna (wie weet wanneer?) weer een andere monteur in de straatkast kijken, want die eerste monteur mag dat niet doen. Je reinste Oostblokpraktijken. Regel 1: Ziggo heeft altijd gelijk! Regel 2: Wanneer Ziggo ongelijk heeft, treedt automatisch regel 1 in werking. Sorry, ik lijk wat cynisch en zuur. Toch zie ik ook nog wel positieve kanten aan dit verhaal: ik lees weer eens een boek 's avonds en ik ben erg dankbaar dat ik niet het alles in 1 pakket van Ziggo heb. Dan had ik ook geen Internet en telefoon deze week. Eigenlijk ben ik dus nog een geluksvogel! |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 24-02-2011 13:18
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
In mijn ogen zijn er ook veel teveel regels maar het kost Ziggo een vermogen om voor Jan met de korte achternaam bij mensen binnen te komen en het blijkt niet aan Ziggo te liggen. Door die groep mensen komt het dat er zulke stomme regels zijn,want ik ben met je eens dat het verkeerde regels zijn. Vervelend voor jou,maar door fout gebruik of misbruik is het wel tot dit soort regels gekomen. Nogmaals,geen beschuldigingen,maar vaak ligt het aan de mensen zelf. Ik hoop voor je dat het allemaal spoedig verloopt en dat je zeer snel weer tv hebt. In dit geval heb je inderdaad mazzel dat je geen AiE pakket hebt,maar aan de andere kant ben je wel duurder uit,met alle losse pakketten. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen signaal', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi | Eigen netwerk | : 9 | 20-09-2020 |
Advertentie