Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve HD recorder voor bestaande-Alles-in-1 klanten
Pjotr
Ik kan me buitengewoon druk maken over het feit dat nieuwe Alles-in-1 klanten voor 99 Euro een Interactieve HD recorder kunnen ontvangen,
maar ik als trouwe (hele oude @home generatie) klant het volle pond moet betalen van 459!!!
Dat is niet meer een interessante korting of lokkertje. Het verschil is zo groot, dat het een ieder ervan weerhoudt deze later alsnog aan te schaffen. Je voelt
je tweederangs klant dat daar geen tegemoetkoming voor is.

Toen ik vorig jaar overstapte wilde ik een goedkoper praktisch pakket. Ik nam de kabeltelefoon erbij en stapte van een apart internet en tv abonnement over naar een alles-in-1-pakket
Ik spaarde een paar euro's uit en mijn internet snelheid ging er aanzienlijk op vooruit. Ik had al een HD ontvanger werd verder niet ingelicht over
een dergelijke actie voor 159 of 99 euro. Anders was ik er zeker voor gegaan.

Als je vraagt aan medewerkers van Ziggo zoals (Ziggo winkel of de klantenservice). Ze begrijpen het allemaal, ze zouden je graag helpen en kunnen het niet goed uitleggen.
Ik heb een oplossing. Leg het niet uit en help. Doe bestaande klanten een voorstel een tegemoetkoming.

B.v. in combinatie met een jaar Interactief abonnement waar je voor betaalt of voor 199 euro. Volgens medewerkers worden deze voorstellen heel selectief bij buitengewoon boze klanten
al wel gemaakt als ze bv weigeren met het opstappen. Echter is dit zeker geen Ziggo beleid en wordt dus in principe nee gezegd.

Zijn er mensen die wel een voorstel hebben gehad of anderen kennen? Ik zou graag willen weten of Ziggo inderdaad deals sluit.

Ze zijn bij Ziggo erg goed in het werven van klanten maar aan klantenbinding short het dus erg. Sad

kobus1960
Welkom in de consumentenwereld. Dit gebeurd altijd en overal in elke branche.
ISP voorbeeld, Tele2 heeft een jaar lang een laptop gegeven i.c.m. met een
2 jarig abbo. Bestaande abbo's nergens recht op. Al eerder hier geschreven,
autodealer voorbeeld. Koop in Maart een auto van welk merk en type dan ook.
In April krijg je bij diezelfde auto een airco en LM wielen gratis. De in Maart
verkochte auto heeft nergens recht op. Zo werkt het, en het is toegestaan door
de Reclame Code Commissie. Trucje bij Ziggo? Je hebt een maand opzeg-
termijn. Zeg gewoon op, week later neem je weer een abbo en je hebt het
voordeel. Werkt helaas niet bij de autobranche.
En ja, buitengewoon irritant, laatste voorbeeld, hoeveel Ziggo klanten hebben
een router aan moeten schaffen en zien nu dat alle nieuwe klanten eentje van
Ziggo krijgen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve HD recorder voor bestaande-Alles-in-1 klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen