Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
storing op ned 1, 2 en 3
yoco
Sinds een maand ong. heb ik storing op Ned 1, 2 en 3.
Dit is alleen overdag tot ong. 8 uur s'avonds. Een kwartier nadat ik de tv heb aangezet begint het. Eerst een klein beetje blokkerig maar het wordt al erger en na een half uur kun je niets meer zien. Ned 3 heeft het in iets mindere mate. Wie heeft een oplossing?
Ziggo zegt dat het waarschijnlijk door andere apparaten komt, maar waarom dan niet s'avonds.

MisterSenseo
Heb je iets meer info ?
Hoe aangesloten,eventueel met een plaatje erbij.
Waar woon je ( welk postcodegebied )
Aangezien je het over blokkerig beeld hebt neem ik aan digitaal signaal,maar bevestig dit even.
Zo ja,Merk en type digitale ontvanger.
Hoe meer we weten hoe beter we je misschien kunnen helpen.......Wink
Gezien je je naam pas net geregistreerd hebt,heb je via de zoekfunctie al gekeken of er misschien elders oplossingen vermeld staan ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

yoco
het gaat om postcode 1761.
Het is digitaal, het kaartje zit in de tv. Panasonic. ir.deto
De kabel zit in een blokje met de internet kabel en de radio. bedoel je dat?

MisterSenseo
Ja dat bedoelde ik inderdaad.
Ik kreeg ongeveer hetzelfde te horen van mijn schoonvader vanmiddag,dus ik denk dat het met de veranderingen te maken heeft van analoge en digitale kanalen.
Mijn advies,check eerst binnenshuis je eigen bekabeling,of die helemaal perfect is en nergens slecht contact of sluiting maakt,zorg dat je daar absoluut helemaal zeker van bent,bel via 1200 Ziggo op,zeg dat je het hele verhaaltje van het doorlopen van eventuele storingen al meerdere malen hebt gedaan,verzoek om een storingsmonteur en laat je niet afschepen.

yoco
dankjewel voor je antwoord, we zullen morgen nog een keer alles nakijken en zonodig ziggo bellen.Ik vind het alleen zo raar , als het aan de kabels ligt zou je daar s'avonds toch ook last van moeten hebben?

MisterSenseo
Hoeft niet per sé,het kan een storing zijn van een ander apparaat.........het zou zelfs kunnen komen van straatverlichting,als je aansluitingen niet perfect in orde zijn.
Die module die in de WCD behoort te zitten is één van de grootste stoorzenders,die rare splitter met bajonetsluiting die zogenaamd het gemak is van de aansluiting.........die verwijder ik als eerste en vervang hem voor een goeie coax kabel en sluit de boel aan volgens "klikkerdeklik" welke je ziet in mijn handtekening.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing op ned 1, 2 en 3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017