Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Onderscheid nieuwe en bestaande klant
rb0123
Het zal al veel vaker aan de orde zijn geweest, maar met de overgang naar nieuwe abonnementen weer actueel. Al jaren ben ik trouw lid van Ziggo. Nu word ik 'verplicht' over te gaan op het 'Extra' abonnement, maar ze vergeten (of juist niet) dat ik geen interactieve HD recorder heb. En als ik er een wil aanschaffen, betaal ik de hoofdprijs.

Ik overweeg mijn abonnement op te zeggen en naar de concurrent te gaan... Advies?
 
Undertaker
Ehmm, ik heb een brief ontvangen met een foldertje ( ik heb het foldertje weggegooid anders kon ik hem inscannen ) waarmee je de HD interactieve ontvanger voor 149 of 199 ( een van de 2 ) kon ontvangen inplaats van 459 ( goeie deal )
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
MisterSenseo
En waaorm word je "verplicht" om naar Extra te gaan ?
Verklaar je nader aub,misschien kunnen we je helpen......
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onderscheid nieuwe en bestaande klant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019