Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Onderscheid nieuwe en bestaande klant
|
|
rb0123 |
Geplaatst op 02-07-2011 08:40
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 02-07-2011 |
Het zal al veel vaker aan de orde zijn geweest, maar met de overgang naar nieuwe abonnementen weer actueel. Al jaren ben ik trouw lid van Ziggo. Nu word ik 'verplicht' over te gaan op het 'Extra' abonnement, maar ze vergeten (of juist niet) dat ik geen interactieve HD recorder heb. En als ik er een wil aanschaffen, betaal ik de hoofdprijs. Ik overweeg mijn abonnement op te zeggen en naar de concurrent te gaan... Advies? |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 02-07-2011 10:08
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Ehmm, ik heb een brief ontvangen met een foldertje ( ik heb het foldertje weggegooid anders kon ik hem inscannen ) waarmee je de HD interactieve ontvanger voor 149 of 199 ( een van de 2 ) kon ontvangen inplaats van 459 ( goeie deal )
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-07-2011 15:41
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
En waaorm word je "verplicht" om naar Extra te gaan ? Verklaar je nader aub,misschien kunnen we je helpen...... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onderscheid nieuwe en bestaande klant', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe tarieven | Ziggo nieuws | : 1 | 13-05-2022 |
belscript en slecht informeren nieuwe klanten | Klacht over Ziggo | : 4 | 13-12-2020 |
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 | Ziggo nieuws | : 9 | 29-05-2020 |
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. | Klacht over Ziggo | : 2 | 25-11-2019 |
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk | Ziggo nieuws | : 1 | 16-10-2019 |