Onderwerp bekijken
Voordelen en nadelen.
Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten.
TV Standaard, TV Plus, TV Extra.
Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
alles in 1 plus aanvragen
|
|
moosterhof |
Geplaatst op 04-07-2011 08:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04-07-2011 |
Wij willen graag overstappen naar alles in 1 plus van Ziggo. Nu kan ik kiezen voor gratis installatie door een monteur. Dit kan als 1e optie pas op 30 augustus. Ik neem aan dat dan ook pas t abonnement ingaat? Ik heb nu nml nog internet bij online en dit loopt af per 1 september.. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 04-07-2011 11:43
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ja, zo is het. Of je moet kiezen om het zelf te doen, (even bellen), Het ie een "eitje", en je hebt wat overlap. |
|
|
moosterhof |
Geplaatst op 04-07-2011 12:32
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04-07-2011 |
Nou op zich komt t goed uit, omdat ik anders met dubbele abonnementskosten kom te zitten. Als ik t nu aanvraag en meteen installeer zit ik dus wel met dubbele kosten. Als ik t door een monteur laat doen en dit gebeurt dan de 30e komt dat precies goed uit. Ik wil dus gewoon even zeker weten dat ik nog geen abbonnementkosten betaal voor die 30 augustus.. |
|
|
StevenTrip |
Geplaatst op 04-07-2011 19:00
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 06-06-2011 |
Je betaald pas vanaf het moment dat je modem geactiveerd is! |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 04-07-2011 21:32
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Je kunt beter een kleine overlap hebben want dan zit je zeker weten niet zonder internet,maar dat moet iedereen voor zich weten natuurlijk Wie zegt trouwens dat je precies die 30e augustus geholpen wordt ? Dit gaat nogal eens mis hoor,dus je kunt beter je installatiepakket maar vast in huis hebben en in de laatste week zelf installeren. Dan kun je zeker weten nog op dit forum vragen stellen als het tegenzit,hihi Doe je dat na 1 september en het loopt mis,ben je toegewezen aan Ziggo via de foon en aangezien je dan nog geen aansluiting hebt kost het je een vermogen aan dat 0900 nummer ! Wat is dus wijsheid ? Maak je eigen keus en geef de feedback aub wanneer het zover is. In elk geval succes, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 05-07-2011 09:23
|
Activiteit » Oldenzaal Berichten: 584 Lid sinds: 12-08-2008 |
Tip: zorg allereerst dat je analoge TV via de kabel dik in orde is. Ziggo snapt nogal eens niet dat ze gebruik maken van kabelnetwerken van andere bedrijven, em het kost enorm veel tijd en frustratie om ze dit duidelijk te maken. Werkt de analoge TV via de kabel niet, dan moet je allereerst zien dat die aangesloten wordt. Het abo geld wordt dan door ziggo verrekend met het Alles in 1 abo. Houd in de gaten dat je bij Ziggo het abonnement van tevoren betaald. Ook zul je waarschijnlijk in het begin wat extra kosten hebben (TV tuner bij voorbeeld). Pas op met porteren van je vaste oude telefoon en andere abonnementen naar Ziggo. Ze zijn razend snel om je oude abo(s) op te zeggen. Het interesseert ze geen fluit dat je dan groot risico loopt zonder telefoon/internet/TV komt te zitten. Overlapping kost een beetje, maar scheelt heel wat frustratie. Zorg dat je niet te krap bij kas zit op het moment dat je overstapt. Gewijzigd door MaXMhZ op 05-07-2011 09:30 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'alles in 1 plus aanvragen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). | Ziggo nieuws | : 1 | 01-08-2019 |
Alles in 1 per 1 juli 1 a 2 Euro duurder voor ex-UPC klanten | Ziggo nieuws | : 4 | 27-05-2015 |
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra | Ziggo nieuws | : 61 | 06-03-2015 |
Ziggo komt met nieuwe Alles-in-1 bundel, Bundelkiezer | Ziggo nieuws | : 1 | 15-10-2014 |
Ziggo Alles-in-1 Extra met Fritz!box 7340/7360 voor telefonie | Eigen telefoon netwerk | : 8 | 06-10-2014 |
Advertentie