Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
geen uitgaande mail
wiegersschreur
goeden avond ziggo .ik krijg aleen inkomende mail op mijn telefoon .uigaande mail doet het niet .kunt u mij de goede instellingen sturen smtp server.beveiligings type.enserverpoort.vr groet tonnie wichersschreur

Undertaker
Hoe staan jouw instellingen nu? Dan kunnen we even kijken wat te wijzigen.
Zoveel mogelijk info over de instellingen.
Met vriendelijke groet, Undertaker

wiegersschreur
gebruikersnaam-######@home.nl smtp-server-mail beveilligs type -geen.serverpoort-25

Edit BMP:

Niet handig om gegevens klakkeloos op een forum te zetten, graag even in een PB naar Undertaker sturen Smile

Monteur_kees
Waarschijnlijk moet je de smtp server instellingen van je telefoon provider gebruiken

wiegersschreur schreef:

goeden avond ziggo .ik krijg aleen inkomende mail op mijn telefoon .uigaande mail doet het niet .kunt u mij de goede instellingen sturen smtp server.beveiligings type.enserverpoort.vr groet tonnie wichersschreur

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm

Undertaker
Indd stuur mij even een prive bericht met de gegevens Smile is wat veiliger, dacht dat je dat wel had begrepen Smile
Met vriendelijke groet, Undertaker

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen uitgaande mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021