Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst
|
|
Hakar |
Geplaatst op 10-04-2023 17:28
|
Activiteit » Noordenveld » 9301WT Berichten: 2 Lid sinds: 10-04-2023 |
Ik ben actief lid van een forum, en krijg via de moderator regelmatig mail toegestuurd. Sinds ik juni vorig jaar ziggo mail voor alle mail ben gaan gebruiken in combinatie met mailwasher pro verdwijnt de mail van deze moderator regelrecht in de map ongewenste mail. Heb het eens kunnen tackelen en de mail in mailwasher als goed gemarkeerd, en ook direct ontvangen. In mijn optiek ligt het niet in de mailwasher, maar gaat het ergens op de server van ziggo fout. De moderator zijn adres staat in mijn online mailbox gewoon onder contacten, maar toch vliegt de mail zonder in mailwasher te verschijnen in de ongewenste map. Kan iemand me hier wat helderheid in verschaffen? |
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 14-04-2023 15:33
|
Ziggo WebCare Official » Utrecht Berichten: 62 Lid sinds: 06-02-2017 |
Goedemiddag Hakar, Dat is inderdaad vreemd dat dit direct naar de ongewenste mail gaat. Ergens zit er dan toch iets in dat ons spamfilter herkent. Via de webmail aangeven bij deze mail dat deze niet ongewenst is of een regel hiervoor aanmaken is dan een optie. Je kan ons altijd een privébericht sturen met meer gegevens of mailen naar abuse@ziggo..nl mailen. Ziggo Webcare
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 01-05-2023 15:22
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Is het inmiddels opgelost @Hakar? We zien niets meer van je maar evt. kan ik ook nog wel iets voor je uitzoeken. Ik ging er echter van uit dat je misschien al met Webcare contact had gehad. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Hakar |
Geplaatst op 01-05-2023 17:09
|
Activiteit » Noordenveld » 9301WT Berichten: 2 Lid sinds: 10-04-2023 |
Totaal vergeten om dat hier te melden. Komt mede doordat ik via webcare naar een andere afdeling van Ziggo ben doorverwezen, en ook redelijk intensief met de beheerder van het voornoemde forum in de weer ben geweest. Uiteindelijk is het probleem opgelost voor wat betreft de tot dan toe verdwijnende mail, we zijn nog benieuwd of het met nieuwe berichten ook goed blijft gaan. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 01-05-2023 18:03
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Oke prima. Je wordt in elk geval goed geholpen en dat is het belangrijkst. Evt. kun je altijd nog even hier vragen als er nog iets over blijft. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ik krijg mail van andere ziggo klanten | Klacht over Ziggo | : 3 | 06-02-2018 |
geen bijlage openen in ziggo mail | Algemeen | : 10 | 29-09-2017 |
E mail | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 6 | 07-02-2017 |
mail met bijlage op tablet | Algemene computer en software vragen. | : 5 | 01-01-2017 |
Advertentie