Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
interactieve HD recorder
|
|
deurmat |
Geplaatst op 22-09-2011 16:41
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 22-09-2011 |
Medio juni 20011 een prachtige folder ontvangen van ziggo Exclusief aanbod Interactieve HD Recorder voor Euro 199* (normaal euro 459) alleen te bestellen via WWW.ZIGGO.NL/INTERACTIEF . hardstikke leuk, vlug bestellen want het is een kortlopende actie. het is eind juni. Op 28 juni bevestiging ontvangen van Ziggo van de bestelling. Begin juli pakket ontvangen van TNT en ervoor getekend, na het uitpakken, goh! het lijkt helemaal niet op het ding zoals het op het plaatje stond. Dit heb ik niet besteld, even kijken naar de papieren die zij mij gestuurd hebben. O, verdomme in de bevestigingsbrief staat dat ik een HD ontvanger krijg. Bellen met Ziggo, Bij wie moet ik zijn met al die keuzemenu's, uiteindelijk krijg ik een heel vriendelijke XXXXXXXXXX aan de lijn. Deze mijnheer zal mij een brief sturen met instructies voor het terugsturen van het verkeerd geleverde apparaat. Op 19 augustus (ik was inmiddels zelf al een paar weken met vakantie geweest) kreeg ik uiteindelijk de brief met een retoursticker voor het verkeerd geleverde apparaat. Het apparaat heb ik op 22 augustus via het postkantoor teruggestuurd. Vandaag is het 22 september en ik heb nog steeds geen interactieve HD recorder. Wel heb ik vandaag een factuur gekregen van ziggo met een extra bedrag van 208 euro voor aanvullende diensten. Wat moet ik hiermee doen???????????????????? Edit mod, geen namen Ziggo medewerker online. Gewijzigd door kobus1960 op 22-09-2011 16:52 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 22-09-2011 16:54
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
De vraag naar deze recorders in onverwacht groot, men hoopt deze dingen dit jaar nog te kunnen leveren. Echter betalen voor iets wat nog niet geleverd is lijkt me niet de bedoeling. Ik leg deze post bij Ziggo Webcare. |
|
|
Ziggo-WebCare_Julius |
Geplaatst op 22-09-2011 17:08
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 13 Lid sinds: 08-09-2011 |
Hallo deurmat, Allereerst excuses over de gang van zaken. Graag ontvang ik je klantnummer en postcode en huisnummer per PB. We zullen dan de situatie recht gaan zetten. Met vriendelijke groet, Ziggo Webcare.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve HD recorder', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
storing interactieve televisie van Ziggo | Storing | : 4 | 22-11-2016 |
Loewe Connect ID TV met Interactieve CI+1.3 | Digitale radio of televisie storing | : 5 | 24-07-2015 |
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 8 | 28-03-2015 |
Ziggo legt kijkgedrag interactieve televisie vast | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 8 | 09-02-2015 |
Interactieve HD Recorder Ziggo | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 8 | 13-01-2015 |