Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
HD zenders
nicolimmen
Al een paar dagen last van heel slechte HD-zenders. Het ging ineens over en op de Ziggo-site werd vermeld dat de storing was verholpen. Twee dagen later begon het weer maar op de site staat nog steeds dat de storing is verholpen. Als ik het 1200 nummer bel zegt de mevrouw dat het te druk is en dat ik beter een andere keer kan bellen.
 
kobus1960
Hoe is het hier nu mee??
 
MisterSenseo
En toen werd ik vanmiddag gebeld door Ziggo met de vraag of ik het TV Extra pakket 2 maanden gratis wilde proberen om op die manier te lokken naar het Extra pakket.
Waarop ik antwoordde dat ze bij Ziggo maar eerst het hele land van hoogwaardige kwaliteit Digitale- en HD tv moesten zorgen.
Was meneer niet blij mee want hij werd afgebluft,wenste me een prettige dag en verbrak de verbinding !
Pfft.......................Mijn dag is weer goed.............Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie