obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Storing HD zenders
imans314
Ik heb, al een tijdje, dat de HD zenders niet, of nauwelijks, te bekijken zijn.

Er zijn strepen/blokken en wegval van geluid.

Is hier een oplossing voor?
 
Black Tiger
Soms helpt het om het toestel uit te trekken van de stroom.
Alle kabels los halen, even wachten, alles weer aansluiten en dan de stroom weer aanzetten.

Het kan echter ook een storing zijn, daarvoor kun je de storingspagina raadplegen.
Staat daar niets dan is het verstandig bij de buren eens na te vragen of die er ook last van hebben en zo ja Ziggo helpdesk bellen.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo Webcare
Hier is zeker een oplossing voor! Wat meer uitleg over het probleem vind je op http://bit.ly/CommunityBlokken. Een stappenplan om tot de oplossing te komen vind je op http://bit.ly/ZiggoBlokken. Helpt dit niet, dan zal er een monteur aan te pas moeten komen. Ik ontvang in dat geval graag een privébericht met jouw klantnummer en adres.

Groet,
Ben
Ziggo Webcare
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing HD zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Advertentie
data-full-width-responsive="true">