Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing zenders RLT4,5,SBS 6 en RLT 7
Gert-Janneman
Goedemiddag,

Ik woon in Zandvoort. Sinds een dag of drie hebben wij op een van de tv's (daar waar de decoder is aangesloten) geen zenders RLT4,5,SBS 6 en RLT 7.

Heeft iemand enig idee wat het probleem is. Alle andere zenders doen het wel.

Ik hoor het graag. Krijg overigens geen foutmeldingen en heb al een niewuwe installatei gedaan.
 
kobus1960
1 Probleem in 2 topics leidt tot verwarring, heeft het compleet resetten naar
fabrieksinstellingen en opnieuw instellen geholpen??

Andere post verwijderd.
 
kudu
De kanalen die je opnoemt zijn erg gevoelig voor interferentie. Veel signalen die door de lucht gaan overlappen qua frequentie met die van de door jouw genoemde kanalen.
Wanneer jouw bekabeling niet meer goed is afgeschermd krijgen deze signalen de kans om op jouw bekabeling mee te liften. Dit zorgt er voor dat specifiek deze kanalen niet goed meer doorkomen.

Sluit de decoder eens rechtstreeks aan op de hoofdaansluiting (dus zonder splitter e.d.). Wanneer dit de storing niet verhelpt raad ik je aan de coax kabel vervangen voor eentje die goed is afgeschermd. (Kabelkeur)
Lost dit het probleem niet op is het aan Ziggo om iemand langs te sturen.

Ik heb hetzelfde probleem gehad en zo kunnen oplossen, bedankt google. Smile
 
kobus1960
Dit topic is na 3,5 maand zonder reactie gebleven, dus of hier nog naar
gekeken wordt? Ik sluit m hierbij. Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing zenders RLT4,5,SBS 6 en RLT 7', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Advertentie