Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
storingen-en-digitale-inbraken-verplicht-melden
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 02-11-2011 00:32
|
![]() Medewerker van Ziggo ![]() » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
vers van de pers ( bijna dan ) ![]() zien onderstaand artikel http://kassa.vara.nl/actueel/diginieu...ht-melden/ -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 02-11-2011 03:00
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Oke, dan moeten de consumenten ook niet zeiken als dit doorberekend gaat worden in de abbo prijs. Alles of niets. We hebben al eerder vandaag een voorbeeld voorbij zien schuiven. Hier gaan alle klanten voor bloeden. Begrip voor welke provider dan ook is weg. Sommigen terecht, veel mieren.....rij en onterecht. Men begint door te slaan, het gaat nog steeds te goed, anders kwam dit niet voor. De eerste poging via de tweede kamer mislukte jammerlijk. Nu een andere weg gezocht, het gaat ze nog lukken ook. En nee, ik word hier niet vrolijk van, regels, regels en regels. |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 02-11-2011 09:00
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Wat een onzin weer! Meer te regelen meer kosten maken, wat zoals Kobus al schreef kosten die direct naar de klant toe gaan! Waar klagen mensen toch over! een ander topic klaagde een persoon over 4 uur geen internet en die wou een Financiële vergoeding! Aub zeg ![]() Zowel als vroegere franchise monteur als consument bij Ziggo heb ik niks teklagen over Ziggo! Want hun werkomschrijvingen zijn keurig, de info naar de monteur is keurig, de pakketten krijgen we goed binnen, en als gebruiker van Ziggo ben ik ook SUPER EN SUPER tevreden omtrent de producten! Laten ze het nou lekker houden zoals het is! Dan heb ik en vele andere met mij niet teklagen! we krijgen meer snelheid betalen IETS meer, wat hebben wij op zo een stabiele lijn nog tezeuren?! In vergelijking met een Tele 2 een Kpn en welke andere ADSL provider waar je maar mag bidden dat je 20Mbit krijgt over je lijn! grotendeels haal je dat geeneens! Zo ik heb me zegje weer gedaan! Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 02-11-2011 16:00
|
![]() Activiteit ![]() » Oldenzaal Berichten: 584 Lid sinds: 12-08-2008 |
Ronduit belachelijk (en niet te controleren). Moeten we binnenkort ook verplicht melden als een voorbijganger bij ons thuis naar binnen kijkt? Beveiliging is een keuze die de consument/site admin maakt. NIET de ISP. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-11-2011 16:47
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Mensen,de wereld slaat door..............net zoals de kinderen tegenwoordig de baas zijn over de ouders ipv andersom,het nu verboden is te roken terwijl het vroeger moest,zoals we vroeger een auto niet konden betalen en je hem nu gratis krijgt als je maar een lening neemt,je moet investeren terwijl je weet dat de banken omvallen............en last but not least............Griekenland vraagt een lening aan Europa,de Grieken weigeren te bezuinigen en nu zijn de hoge heren serieus aan het vergaderen of ze wel of niet doorgaan met lenen..............ik snap het niet meer. Dit alles hangt samen met de tegenwoordige regeltjes,ze slaan werkelijk nergens op,maar ze bestaan omdat de hoge heren zich gaan vervelen,of de regels werden te oud. Conclusie : alles is krom tegenwoordig,alles gaat tegen de werkelijkheid in. Noem mij ouderwets,maar ik ga echt niet mee in die achterlijke vernieuwing van de maatschappij......de term "goeie ouwe tijd" geldt voor mij voor meer dan 200% en ik ken er meer,zonder namen te noemen....... ![]() Okee,totaal off-topic,maar ik kreeg maagkrampen en moest het ff kwijt...... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 02-11-2011 18:24
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
"De goede ouwe tijd" toen ze nog niet in de computer keken maar hun hoofd gebruikte!
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storingen-en-digitale-inbraken-verplicht-melden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 23-03-2021 |
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio | Ziggo nieuws | : 1 | 19-01-2021 |
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. | Klacht over Ziggo | : 2 | 25-11-2019 |
Storingen | Klacht over Ziggo | : 13 | 08-11-2017 |