Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen signaal en zenders TV
pinguins
Sinds een paar dagen geen signaal op m'n Humax Box. Ziggo gebeld en die hebben wat aanwijzigen gegeven om te proberen (fabrieksinstellingen, opnieuw zoeken zenders etc.. ) maar geen zenders gevonden.
De kabel toen aangesloten op m'n TV die ook een digitale ontvanger in zich heeft. Deze laten zoeken en die vindt wel zenders, alleen kan ik dan slechts NED1 2 en 3 kijken, ik kan geen chipkaart kwijt in mijn TV (Pioneer PDP 608 die wel een CA slot heeft maar geen CI+.
Toen en nieuwe Humax box gekocht, maar ook deze doet het niet (geen zenders gevonden, signaalsterkte blijft 0).

Als het aan de aansluiting ligt dan kan ik toch ook niets ontvangen op m'n TV? En bovendien heeft het jaren gewerkt.

Wat kan hier aan de hand zijn? Waar kan ik terecht?

Ik woon in Alphen a/d/ Rijn
 
MisterSenseo
Check eerst je bekabeling op breuken en losse- of slechte contacten.
Neem eventueel een andere of nieuwe kabel,kijk of je daarmee wel signaal krijgt.
Als het al niet zo aangesloten zat,sluit dan je decoder direct op de wandcontactdoos aan.
Als je dan nog niets hebt,Ziggo bellen met dit verhaal en laat hen jouw lijn meten.
Als ik het goed gezien heb,heb je internet via Direct-ADSL van KPN dus heb je waarschijnlijk alleen tv van Ziggo,of je hebt dit bericht ergens anders vandaan geschreven........Wink
Als je wel alles-in-één hebt,bel dan via 1200 naar Ziggo.
Zo niet,heb je geen andere keus dan 0900-1884.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
pinguins
@Mistersenseo Thanks. Heb inderdaad alleen TV van Ziggo, gelukkig Wink
Heb inmiddels een paar keer gebeld met Ziggo. Alles geprobeerd. Zij weten het ook niet meer en sturen een monteur langs. Ben benieuwd.
 
MisterSenseo
Misschien is er wel met werkzaamheden in de buurt een kabel geraakt of zoiets.
Daar komen ze met meten wel achter.Belangrijk is dat het na de wandcontactdoos in orde is in jouw huis,dan heb jij geen verantwoording.
Men kan erg moeilijk doen over de rekening als blijkt dat het aan je eigen binnenhuisinstallatie ligt,daarom gaf ik je de eerste tips......Wink

Off topic : wat betreft dat "gelukkig" dat je geen internet van Ziggo hebt is per regio en abonnee afhankelijk,in de meeste gevallen kun je niet beter hebben dan Ziggo......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen signaal en zenders TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Advertentie