Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Overstapservice doet zijn werk maar half. :(
Black Tiger
Per 19 december via de overstapservice Ziggo besteld en mijn KPN telefoonnummer behoud aangegeven en opzeggen van mijn Telfort adsl abo aangegeven.

Kreeg een bevestiging dat Telfort per 18 januari opgezegd zou worden.
Daar was ik het dus niet mee eens, want het moet dan opgezegd ZIJN omdat er sprake is van een maand opzegtermijn.

De klantenservice van Ziggo hier tot 2x tot over gebeld en die gaven aan dat ze het nagevraagd hadden bij een andere afdeling en ja mijn Telfort zou per 18 januari opgezegd worden en ik zou na 18 januari niets meer aan Telfort hoeven betalen. En dat terwijl ik dus specifiek aangaf dat ze dan NU (19 december) moesten opzeggen zodat aan de maand opzegtermijn voldaan zou zijn.

Maar weer werd er dus gebruik gemaakt van het woordje "worden" dus ik vertrouwde het niet, terecht volgens mij.

Vandaag viel namelijk van KPN een brief in de brievenbus met de bevestiging dat mijn telefoonlijn opgezegd was en het telefoonnummer overgenomen zou worden door de nieuwe provider.
Van Telfort geen bericht.

Een telefoontje naar Telfort leerde dat er helemaal niets was binnengekomen danwel doorgegeven en er geen opzegging gepland stond.
Dus heb ik dat maar zelf gedaan om zeker te zijn.

Vind het wel een beetje cru dat ik speciaal tot 2x toe naar een 0900 nummer van Ziggo bel om dat bevestigd te krijgen, het me 2x bevestigd wordt en het dan toch niet gedaan is.

Ik heb ook de aansluitdatum van Ziggo laten verplaatsen naar 16 januari i.p.v. 29 december. Dat is bij het tweede telefoongesprek ook bevestigd, maar tot nu toe heb ik alleen een schriftelijke bevestiging gehad dat ik 29 december aangesloten wordt.

Ben benieuwd of dat nog goed gaat komen.

Het zou wel fijn zijn als iemand van Webcare daar voor de zekerheid nog even naar gaat kijken en me dat kan bevestigen.

Verder staat er momenteel een fout op de website en wordt de dure HD recorder van 459 euro nu aangeboden voor 99 i.p.v. 199 euro, terwijl elders op de site 199 euro staat (zoals die aanbieding gebruikelijk is).

kobus1960
Mail je verhaal even met de link van dit topic naar een Webcare lid.
Je kan het in je postvak op dit forum zelfs naar alle Webcare leden
tegelijk doen. Wink Altijd bingo, al zal dat wel dinsdag worden.
Aan de andere kant, ik moet morgennacht ook werken. Pfft

Black Tiger
Thanks maar dat hoeft niet meer, betreffende bestelling is geannuleerd.
Volgens de HD van Ziggo zou de opzetting voor 22 januari opstaan bij Telfort maar gisteren was bij Telfort nog niets bekend dus ik heb zelf bij Telfort opgezegd dan weet ik zeker dat het goed is.Smile

Inmiddels ook weer een nieuwe aanvraag gedaan voor alles in 1, maar dan met de wat uitgebreidere decoder.
Want het blijkt geen fout te zijn op de website, er is een dubbele aanbieding. Eentje voor 199 en eentje voor 99 dus dat was net op tijd zodat ik nog kon wisselen.Smile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstapservice doet zijn werk maar half. :(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Horizon extra mediabox wordt maar niet geactiveerd Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 31-10-2015
(Ziggo ervaring, overstapservice werkt niet) 2015 mei Klacht over Ziggo : 3 08-05-2015
smart tv doet het niet Storing : 4 25-02-2015
Beetje dom ...maar Cisco EPC3925 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 07-02-2015