obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
(Ziggo ervaring, overstapservice werkt niet) 2015 mei
Tamiya
Overstap van Online Provider naar ziggo
--------------------------------------------


Dit is een kopie van de Ziggo chat (Er is geen printscreen gemaakt)

[17:17:26] Koen: Dus even voor de duidelijkheid: alles in 1 basis en volop bellen altijd.
[17:17:29] Koen: Klopt toch?
[17:17:43] ray: 30Mbit
[17:17:46] ray: ja
[17:18:28] Koen: Moet er nog iets worden overgenomen vanaf een andere aanbieder?
[17:19:40] ray: ja
[17:20:04] Koen: Welke aanbieder is dat als ik vragen mag?
[17:20:18] ray: ik heb bij Provider Online tel en internet
[17:21:01] Koen: oke duidelijk. Geen alarmlijnen geinstalleerd op de telefoonlijn? Zorg- of inbraakalarm?
[17:21:57] ray: niet dat ik weet?
[17:23:03] Koen: In dat geval zal die er niet zijn. Anders had u het geweten neem ik aan
[17:23:18] Koen: Is Online maandelijks opzegbaar op dit moment?
[17:24:16] ray: ja. dan heb ik geen alarm als ik dit niet van de hoogte ben. Ik heb geen contract bij Online
[17:25:04] Koen: oke goed zo. Heeft u een contractnummer van Online bij de hand?
[17:25:23] ray: met welke nummer begint het?
[17:26:40] ray: ik zal even inloggen bij mij Online provider eve kijken of ik iets kan vinden
[17:26:55] Koen: Begint altijd met een W gevolg door 7 of 8 cijfers
[17:27:05] Koen: dat is prima hoor
[17:27:08] ray: die ken ik moment
[17:28:28] ray: Klantnummer:
W1827xxx


De datum :10 jan 2015
Ziggo medewerker: Koen
Tijd: 17:17:26
-----------------------

Contact gemaakt via

Chat: Wordt niet geholpen.
Webformulier ziggo: Geen reactie (na 2 weken 24-4-2015) dan, maar
Klantenservice 1200: 1st keer gebeld over de status van de klacht nog steeds in behandeling, na 2 weken

Klantenservice 1200: 2nd keer gebeld naar de (Administratie/nota afdeling), Ik vertel dat ik nota's heb ontvangen van mij oude provider online. Terwijl ik zit bij ziggo.

Mevrouw (van de klantenservice) zegt Zonder eerst de zaak te onderzoeken. Direct je heb geen gebruik gemaakt van de Overstapservice. En zegt dat ik de nota's zelf maar moet betalen of een deel daarvan

De Damens van de administratie weet van niks ( Noteert alleen de nota's bedragen, maar laat het werk lekker liggen)

Contact gemaakt via oude provider Online

Geachte heer/mevrouw

Wij hebben uw abonnement voor u gecontroleerd. Wij hebben geen overstap bericht van Ziggo ontvangen, derhalve word er momenteel nog steeds een actieve verbinding geleverd.
U kunt contact opnemen met Ziggo om de overstap alsnog plaats te laten vinden. Bij een overstap service draagt de overnemende partij er zorg voor dat de overstap succesvol verloopt en vergoed eventueel dubbel betaalde maanden.
U kunt ook de opzegging via onze afdeling opzeggingen. Houdt u er rekening mee dat wij uw abonnement dan met een opzegtermijn van 1 maand verwerken.
U kunt onze afdeling abonnementen bereiken via 090-9515 (1,- per gesprek).



Met vriendelijke groet,


Klantenservice Online.nl

-----------------------------------
Gisteren op 6 mei 2015 Met online gesproken en zelf maar opgezegd.
met een opzegtermijn van 1 maand.

Op 8 juni 2015 stop de contract bij online als het goed is.




Klacht 1: Doordat er geen overstap is plaats gevonden. Heb ik ook nog eens nota van mij vorig provider gekregen



001 - Is hier gebruik gemaakt van een de ziggo Overstapservice?
002 - Kunt u de datum, medewerker, en tijd Natrekken alstublieft ?
Gewijzigd door Tamiya op 08-05-2015 15:57
 
Zippo
Ik heb webcare op je bericht attent gemaakt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Tamiya
33tklra


Chat link: https://server.lon.liveperson.net/hc/58620335/?cmd=file&file=chatStart&site=58620335&sessionkey=H6087996048757721291-da3e23ba7945427e8598c1743151bd65K15238355&postChatURL=



Datum: 8 mei 2015
Tijd: 13:46:43
Ziggo medewerker: Nick






Klacht 2 Chat wordt gewoon afgesloten. Lekker onbeleefd
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '(Ziggo ervaring, overstapservice werkt niet) 2015 mei', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL Ziggo nieuws : 1 22-08-2019
Ziggo verhoogt internetsnelheden voor consumenten +25% en bedrijven +20% Ziggo nieuws : 22 30-07-2019
Ziggo en ISDN telefooncentrale Eigen telefoon netwerk : 3 23-06-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019