Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
(Ziggo ervaring, overstapservice werkt niet) 2015 mei
|
|
Tamiya |
Geplaatst op 06-05-2015 22:49
|
Activiteit » Hoofddorp » 2134mp » Alles-in-1 Basis » TV Standaard Berichten: 10 Lid sinds: 06-05-2015 |
Overstap van Online Provider naar ziggo -------------------------------------------- Dit is een kopie van de Ziggo chat (Er is geen printscreen gemaakt) [17:17:26] Koen: Dus even voor de duidelijkheid: alles in 1 basis en volop bellen altijd. [17:17:29] Koen: Klopt toch? [17:17:43] ray: 30Mbit [17:17:46] ray: ja [17:18:28] Koen: Moet er nog iets worden overgenomen vanaf een andere aanbieder? [17:19:40] ray: ja [17:20:04] Koen: Welke aanbieder is dat als ik vragen mag? [17:20:18] ray: ik heb bij Provider Online tel en internet [17:21:01] Koen: oke duidelijk. Geen alarmlijnen geinstalleerd op de telefoonlijn? Zorg- of inbraakalarm? [17:21:57] ray: niet dat ik weet? [17:23:03] Koen: In dat geval zal die er niet zijn. Anders had u het geweten neem ik aan [17:23:18] Koen: Is Online maandelijks opzegbaar op dit moment? [17:24:16] ray: ja. dan heb ik geen alarm als ik dit niet van de hoogte ben. Ik heb geen contract bij Online [17:25:04] Koen: oke goed zo. Heeft u een contractnummer van Online bij de hand? [17:25:23] ray: met welke nummer begint het? [17:26:40] ray: ik zal even inloggen bij mij Online provider eve kijken of ik iets kan vinden [17:26:55] Koen: Begint altijd met een W gevolg door 7 of 8 cijfers [17:27:05] Koen: dat is prima hoor [17:27:08] ray: die ken ik moment [17:28:28] ray: Klantnummer: W1827xxx De datum :10 jan 2015 Ziggo medewerker: Koen Tijd: 17:17:26 ----------------------- Contact gemaakt via Chat: Wordt niet geholpen. Webformulier ziggo: Geen reactie (na 2 weken 24-4-2015) dan, maar Klantenservice 1200: 1st keer gebeld over de status van de klacht nog steeds in behandeling, na 2 weken Klantenservice 1200: 2nd keer gebeld naar de (Administratie/nota afdeling), Ik vertel dat ik nota's heb ontvangen van mij oude provider online. Terwijl ik zit bij ziggo. Mevrouw (van de klantenservice) zegt Zonder eerst de zaak te onderzoeken. Direct je heb geen gebruik gemaakt van de Overstapservice. En zegt dat ik de nota's zelf maar moet betalen of een deel daarvan De Damens van de administratie weet van niks ( Noteert alleen de nota's bedragen, maar laat het werk lekker liggen) Contact gemaakt via oude provider Online Geachte heer/mevrouw Wij hebben uw abonnement voor u gecontroleerd. Wij hebben geen overstap bericht van Ziggo ontvangen, derhalve word er momenteel nog steeds een actieve verbinding geleverd. U kunt contact opnemen met Ziggo om de overstap alsnog plaats te laten vinden. Bij een overstap service draagt de overnemende partij er zorg voor dat de overstap succesvol verloopt en vergoed eventueel dubbel betaalde maanden. U kunt ook de opzegging via onze afdeling opzeggingen. Houdt u er rekening mee dat wij uw abonnement dan met een opzegtermijn van 1 maand verwerken. U kunt onze afdeling abonnementen bereiken via 090-9515 (1,- per gesprek). Met vriendelijke groet, Klantenservice Online.nl ----------------------------------- Gisteren op 6 mei 2015 Met online gesproken en zelf maar opgezegd. met een opzegtermijn van 1 maand. Op 8 juni 2015 stop de contract bij online als het goed is. Klacht 1: Doordat er geen overstap is plaats gevonden. Heb ik ook nog eens nota van mij vorig provider gekregen 001 - Is hier gebruik gemaakt van een de ziggo Overstapservice? 002 - Kunt u de datum, medewerker, en tijd Natrekken alstublieft ? Gewijzigd door Tamiya op 08-05-2015 15:57 |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 06-05-2015 23:55
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ik heb webcare op je bericht attent gemaakt.
|
|
|
Tamiya |
Geplaatst op 08-05-2015 15:12
|
Activiteit » Hoofddorp » 2134mp » Alles-in-1 Basis » TV Standaard Berichten: 10 Lid sinds: 06-05-2015 |
Chat link: https://server.lon.liveperson.net/hc/58620335/?cmd=file&file=chatStart&site=58620335&sessionkey=H6087996048757721291-da3e23ba7945427e8598c1743151bd65K15238355&postChatURL= Datum: 8 mei 2015 Tijd: 13:46:43 Ziggo medewerker: Nick Klacht 2 Chat wordt gewoon afgesloten. Lekker onbeleefd |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '(Ziggo ervaring, overstapservice werkt niet) 2015 mei', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Advertentie