Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Zenders kwijt
|
|
Gootje58 |
Geplaatst op 01-01-2012 23:24
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 01-01-2012 |
Hallo, heb 2 dagen terug mijn digitale ontvanger herstart omdat ik niet alle zenders had en storing bij SB6 tevens Guide + van DVD recorder ontving geen al langere tijd geengegevens. Daarna alles mis gegaan. Nu weliswaar gevulde Guide + en alle zenders in digitale ontvanger, maar nu heel veel zenders kwijt uit DVD recorder. Alle gebruiksaanwijzingen uitgeplozen en tips uitgevoerd,maar lukt niet. Bij trachten zender opnemen via Guide + geeft deze aan "opnemen niet mogeljk". Trachten opnemen via handmatige ingave blijkt dat de beschikbare zenders zeer beperkt zijn, sommigen totaal onbekend. Mogelijk vraag niet op juiste plek hier, maar probeer het toch omdat alles begonnen is met een tip van de ZIGGO Site. Iemand enig idee hoe ik die zenders weer in mijn DVD recorder krijg?? Sorry ben weinig technisch, maar inmiddels redelijk wanhopig ! Bedankt voor iedere (goede) tip |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 02-01-2012 00:00
|
![]() Medewerker van Ziggo ![]() » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
Quote Gootje58 schreef: Hallo, heb 2 dagen terug mijn digitale ontvanger herstart omdat ik niet alle zenders had en storing bij SB6 tevens Guide + van DVD recorder ontving geen al langere tijd geengegevens. Daarna alles mis gegaan. Nu weliswaar gevulde Guide + en alle zenders in digitale ontvanger, maar nu heel veel zenders kwijt uit DVD recorder. Alle gebruiksaanwijzingen uitgeplozen en tips uitgevoerd,maar lukt niet. Bij trachten zender opnemen via Guide + geeft deze aan "opnemen niet mogeljk". Trachten opnemen via handmatige ingave blijkt dat de beschikbare zenders zeer beperkt zijn, sommigen totaal onbekend. Mogelijk vraag niet op juiste plek hier, maar probeer het toch omdat alles begonnen is met een tip van de ZIGGO Site. Iemand enig idee hoe ik die zenders weer in mijn DVD recorder krijg?? Sorry ben weinig technisch, maar inmiddels redelijk wanhopig ! Bedankt voor iedere (goede) tip Geachte gootje58, via google op onderstaande site gekomen waarop staat dat de levering van guide + in europa gestaakt zijn http://www.rovicorp.com/guideplus/en/...index.html wellicht wel interesant om de gegevens van u dvd recoder even te vermelden dan zal ik even navragen wat de mogelijkheden van u recorder nog zijn Mvg, Piotje -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
Gootje58 |
Geplaatst op 02-01-2012 13:50
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 01-01-2012 |
Quote piotje schreef: Quote Gootje58 schreef: Hallo, heb 2 dagen terug mijn digitale ontvanger herstart omdat ik niet alle zenders had en storing bij SB6 tevens Guide + van DVD recorder ontving geen al langere tijd geengegevens. Daarna alles mis gegaan. Nu weliswaar gevulde Guide + en alle zenders in digitale ontvanger, maar nu heel veel zenders kwijt uit DVD recorder. Alle gebruiksaanwijzingen uitgeplozen en tips uitgevoerd,maar lukt niet. Bij trachten zender opnemen via Guide + geeft deze aan "opnemen niet mogeljk". Trachten opnemen via handmatige ingave blijkt dat de beschikbare zenders zeer beperkt zijn, sommigen totaal onbekend. Mogelijk vraag niet op juiste plek hier, maar probeer het toch omdat alles begonnen is met een tip van de ZIGGO Site. Iemand enig idee hoe ik die zenders weer in mijn DVD recorder krijg?? Sorry ben weinig technisch, maar inmiddels redelijk wanhopig ! Bedankt voor iedere (goede) tip Geachte gootje58, via google op onderstaande site gekomen waarop staat dat de levering van guide + in europa gestaakt zijn http://www.rovicorp.com/guideplus/en/...index.html wellicht wel interesant om de gegevens van u dvd recoder even te vermelden dan zal ik even navragen wat de mogelijkheden van u recorder nog zijn Mvg, Piotje Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 02 2012 13:54:44: Hallo, Sorry ben dus niet zo handig. Bedankt voor het snelle antwoord. Wel vreemd of niet, is daar dan iets anders voor in de plaats gekomen ? Ga straks even op doe site kijken. Overigens de DVD recorder die ik heb is een Panasonic DMR-EH53. Vanmorgen nog maar weer eens alle stekkers eruit gehad om te kijken of het daar aan lag, maar helaas niet dus. Alvast bedankt voor eventuele tips. Gr. Gootje58 Gewijzigd door Gootje58 op 02-01-2012 13:54 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zenders kwijt', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
tv zenders installeren | Algemeen | : 7 | 20-12-2020 |
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? | Analoge radio of televisie storing | : 6 | 26-08-2017 |
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit | Ziggo nieuws | : 1 | 26-06-2017 |
Storing HD zenders | Storing | : 3 | 06-04-2017 |