Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Zappen van kanaal naar kanaal gaat langzaam
Ronni
Hoi, ik heb afgelopen zaterdag een Samsung LE40D550 gekocht inclusief CI+ module (Smit), geinstalleerd, geregistreerd - alles loopt als een trein. Behalve het zappen van kanaal naar kanaal. Dat duurt soms 6-7 seconden en dan weer 3 seconden.
Ik heb twee vragen, (1) kan de tijd verkort worden bij het zappen en (2) kan de 'registratie-envelop' bij het opstarten niet getoond worden, iedere keer checkt de tv de authenticatie (Irdeto Conditional Access, Authenticatie OK).

Ik had gelezen dat je in systeeminstellingen die tijd zou kunnen veranderen (knopjes Info-Menu-Mute-Power) maar van die instellingen snap ik te weinig.
Heeft iemand suggesties? Dank!
Groeten, Ronni

kobus1960
Betreft het hier de tijd bij alle zenders of alleen de tijd tussen
een gewoon kanaal naar een HD kanaal? Dat kost de samsung
meer tijd dan gewoon -> gewoon.

Ronni
Zappen van HD kanaal naar HD kanaal.
Kan het sneller met een interactieve ontvanger? Of moet ik erin berusten dat dit een Samsungeigenschap is?

kobus1960
Ik heb een wat oudere samsung HD decoder, die heeft hetzelfde effect, vandaar.
In m'n Sony Bravia zit een insteekkaart, de Sony zapt veel sneller, maar toch een
verschil van HD/HD of gewoon/gewoon. Gewoon naar HD is iets trager. maar evengoed
snel zat. Vanuit dat oogpunt zou je zeggen dat het aan die Samsung ligt.

Ronni
Ik begin er al een beetje aan te wennen. Kan nog net geen koffie zetten tussen het zappen van kanaal naar kanaal Smile, bij wijze van spreken dan. Er valt dus nog wat werk te doen voor Samsung, ben overigens zeer tevreden met de beeldkwaliteit.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zappen van kanaal naar kanaal gaat langzaam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Marco van Basten naar Ziggo Sport Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Upstream probleem naar Kerkomroep.nl Storing : 11 21-11-2017