obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
favorieten bij cisco 8455dvb hd pvr
gerryesch
Hallo, bij menu- instellingen -favorieten zie ik 5 favorieten , die allemaal dezelfde zenders weergeven .
Is het mogelijk om een aantal zenders over deze favorieten te verdelen ? zo ja hoe moet dat. Ik ben het aan proberen geweest , maar het lukt mij niet. Als U het weet dan graag duidelijke uitleg. Bij voorbaat hartelijk dank. Ger
 
kobus1960
Ik heb zo'n ding niet, maar ik neem hier even aan dat je de handleiding
helemaal hebt doorgenomen? Want dat is het onvermijdelijke antwoord
wat later vandaag gaat komen, een verwijzing naar die handleiding. Wink
 
MisterSenseo
Open deur ?
Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
gerryesch
In de handleiding is jammer genoeg niets te vinden Bij tel. navraag bij Ziggo sturen ze mij naar Cisco, Cisco zegt je moet bij Ziggo zijn. Dus zo kom ik niet verder.
 
gerryesch
Hartelijk dank , dit is wel waar ik op zoek naar was. Mischien is mijn afstandsbediening toch iets anders ,bv. druk op zender en blader met / .Waar staat die / bij mij ?. Nu heb ik geen enkele ervaring met comp. en tv's ,dus is dit waarschijnlijk een domme vraag ,excuus. Het zou wel kunnen helpen denk ik als ik de afbeeldingen kon vinden , waar staan die ? . veel dank voor Uw hulp. Ger
 
gerryesch
Hallo,
het is mij toch niet gelukt ,dom ? .Probeer ergens de originele uitgebreide handleiding te verkrijgen ,mischien kom ik er dan uit, ik wil graag de afbeeldingen zien. . heb deze nog niet gevonden, schijnt moeilijk te zijn .Geef het nog niet op.vr. gr. Ger
 
gerryesch
Hartelijk dank. Het werkt perfect, dit was wat ik zocht .Nogmaals dank. Ger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'favorieten bij cisco 8455dvb hd pvr', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Advertentie