obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Cisco 8485 DVB
P1n0bbxxl
Heb een Cisco 8485 met Sata 8mb cache WD 3200 AAJS er in. Staat hier firmware op?
Deze wil ik vervangen voor een grotere harde schijf !
Ik heb een Sata/ 64 MB Cache WD10EFRX (1TB) Nasware 3.0 (op aanraden medewerker Coolblue), maar na formatteren naar NTFS werkt deze niet!
Blijft iedere keer opnieuw opstarten! ( wilde eigenlijk WD Blue WD10ZEX 1 TB)
Iemand in 2015 had een WD SATA WD5000AVDS 1,5TB(green)(en deze werkte). ingebouwd na formatteren naar NFTS, maar deze was niet meer te vinden op het internet!


Hoop dat iemand mij kan helpen?

Peter Reijerse

Ps. Weet helemaal niet hoe het hier werkt, had dit gister ook ergens gepost, maar kan er niets van terug vinden!
Gewijzigd door MisterSenseo op 08-02-2019 14:54
 
MisterSenseo
In ieder geval is het bericht goed geplaatst, ik heb in het bericht de smiley's uitgeschakeld zodat het bericht correct te lezen is.
Wat betreft de harde schijf, ik heb in het verleden gelezen dat je in een Cisco niet groter kan dan 750GB dus het zou me al verbazen als die 1 TB gaat werken.
Ik kan je helaas niet heel veel verder helpen, ik heb nagenoeg geen ervaring met Cisco en ben ook geen fan van die tuners........ Pfft
Maar er zijn vast wel leden die er veel verstand van hebben en die je verder kunnen helpen, hoop ik........ ;-)

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
P1n0bbxxl
Hartelijk dank voor je reactie Mister Senseo, heb na verder zoeken(internet) hier :

https://ziggo.gebruikers.eu/topics/77784/page-10

een hoop antwoorden gevonden!

Gr Peter
 
MisterSenseo
Clap
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco 8485 DVB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 Instellingen software : 6 17-09-2018
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 8 24-11-2017
Advertentie