Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Linksys 320N stroomuitval
|
|
AtHome |
Geplaatst op 30-01-2012 11:48
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 67 Lid sinds: 29-05-2008 |
Hallo Ziggo experts, Graag wil ik weer en beroep doen op jullie. Helaas is afgelopen donderdag mijn pc na 7 jaar gecrasht. Nu zit ik bij gebrek aan beter aan mijn laptop met Vista. Het ging best wel goed tot zaterdag. Hier in het dorp is er een stroomstoring geweest van 23.00 tot een uur of 1.00. Zit je dan.. met je aanstekertje. Nu weet ik niet of het daardoor komt. Zo vreemd. Ik heb wel verbinding, ook met de router is goed, maar draadloos werkt niet meer naar behoren. De verbinding valt regelmatig weg. Ga ik ik kijken bij Netwerk, lijkt er niets aan de hand. Alles van stroom gehad, en 1 voor 1 opnieuw aangesloten. Heeft dus ook niet geholpen. Telefonisch contact gehad met Ziggo. Rechtstreeks aan het modem gezet. En nu al een uur geen uitval. De helpdeskmedewerker zei wel dat routers gevoelig waren voor dit soort gebeurtenissen. (stroomuitval). En dat ik contact op moet nemen met Cisco om'm uit te laten lezen. Voor dat ik weer teveel geld in telefoneren steekt. Eerst maar hier even vragen. Of betekent dat, dat ik nu weer een nieuwe moet kopen, of is er nog een oplossing. Misschien herinneren jullie het nog wel, ik heb de linksys 320N nog niet zo lang. En op jullie advies ook gekocht. En dat was een goede zet, werkte prima. Alvast bedankt voor jullie reaktie Thuis bij AtHome
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 30-01-2012 12:06
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Het probleem zit dus in de Linksys, zo te lezen. Geef de Linksys even een fabrieksreset en stel de boel opnieuw in. Dan heb je zekerheid dat je dat goed hebt gedaan. De PC rechtstreeks op het modem werkt immers wel. En ja, er kan een bitje omvallen, zodat een instelling verloren gaat. |
|
|
AtHome |
Geplaatst op 30-01-2012 14:29
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 67 Lid sinds: 29-05-2008 |
Hallo, bedankt voor de snelle reaktie. Daar had ik al een vermoeden van. Maar de boel opnieuw instellen, pfff.. zou zo niet weten hoe dat 1,2,3... moet. Dan moet ik even graven tussen alle gegevens. Er komen weer allerlei toepassingen en wachtwoorden etc. natuurlijk? Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 30 2012 17:03:34: OhOhOh.. hier kan een slotje op. Probleem opgelost. Telefonisch contact gehad met Cisco. Uitstekende service trouwens. Router gereset. En 3 pc'doorgelopen. Een Windows XP Een Windows Vista Een Windows 7 Ook had ik gisteren een domme fout gemaakt, bij de 2e keer alles van stroom te halen de kabel in een andere poort te plaatsen dan IE op de router. ![]() Gewijzigd door AtHome op 30-01-2012 17:03 Thuis bij AtHome
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys 320N stroomuitval', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 8 | 24-11-2017 |
linksys wireless router met Ubee | Hardware instellingen | : 4 | 05-10-2014 |
Linksys EA6400 router achter UBEE UVW 3200 | Hardware instellingen | : 12 | 23-09-2014 |
Problemen met Linksys EA6700 | Eigen netwerk | : 27 | 31-08-2014 |
Linksys EA4500 als accesspoint | Eigen netwerk | : 9 | 19-02-2014 |