obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve HD recorder voor € 199 ipv € 99
AndyB
Ik heb een klacht over levering van de interactieve HD recorder van Ziggo. Die is verkrijgbaar voor € 99 als men overstapt naar Ziggo Alles-in-1.
Door, zoals Ziggo het noemt, overweldigende belangstelling is deze een aantal weken niet leverbaar geweest. Het moment dat ik overstapte was zo’n moment dat er niet geleverd kon worden. Nu is de decoder weer leverbaar en ik had verwacht dat Ziggo klanten die overgestapt zijn in de tijd dat zij niet konden leveren het aanbod zouden doen om deze alsnog voor € 99 aan te schaffen. Dit is helaas niet het geval. Na telefonisch contact blijkt dat Ziggo klanten zoals mijzelf wel tegemoet wil komen door de decoder aan te bieden voor € 199 ipv de consumentenprijs van € 459 maar ik vind dit een sigaar uit eigen doos. Als de decoder nl. wel beschikbaar was geweest op het moment van overstappen, had ik deze voor 100 euro minder aan kunnen schaffen.
 
veloci
... en dus kun je de interactieve recorder niet eissen als de actie niet loopt tijdens de bestelling.
De actie voor de interactieve recorder is sinds september tot en met januari niet geweest.
Nu loopt de actie weer wel, en nu kunnen nieuwe alles in 1 klanten de interactieve recorder bestelen voor 99,- en bestaande alles in 1 klanten de interactieve recorder ook weer bestellen voor 199,-
 
AndyB
Ik wil de decoder helemaal niet eisen en op het moment dat ik de overstap maakte liep de actie als zodanig niet omdat er geen decoders voorradig waren.
Wat ik wil zeggen is dat ik vanuit Ziggo de coulance had verwacht dat nieuwe alles-in-1 abonnees die de overstap hebben gemaakt in de periode dat er niet geleverd kon worden, nu alsnog de mogelijkheid krijgen om dit apparaat voor 99 euris aan te schaffen. Net als ieder ander die vóór de leveringsproblemen naar alles-in-1 zijn overgestapt en ook nu weer overstappen.
Ik vind het iets te kort door de bocht om te zeggen, ja je bent dan wel een nieuwe klant maar je hebt de botte pech dat je over bent gestapt op het moment dat ons magazijntje met interactieve decoders leeg was…
Blijkbaar willen ze je heel graag als nieuwe klant maar als je eenmaal klant bent dan ben je opeens iets minder interessant.
 
kobus1960
Als je aan kan tonen, op papier, dat ten tijde van jouw overstap de actie
daadwerkelijk liep, zou je rechten hebben. Liep de actie op dat moment niet,
om wat voor reden dan ook, én is dat duidelijk gemaakt, heb je niets.

Je hebt het ook vaak met auto's, vandaag € 8000,- met airco, overmorgen
is ie zonder airco maar met LM velgen. Het is de waan van de dag.
 
AndyB
Als ik een vergelijking moet maken, doe ik dat maar met een jas die ik vandaag voor het volle pond koop en die volgende week in de uitverkoop gaat. Wanneer ik dan terug ga naar de winkel krijg ik het verschil terug…
 
kobus1960
Uit je antwoord blijkt dus dat ten tijde van je overstap
de actie niet aan de gang was. Dank voor de helderheid.Wink
 
AndyB
Maar dat stond uiteraard ook al in de originele postFrown
 
mailman
Eind juli wilde ik overstappen naar Ziggo vanwege slechte kwaliteit door mijn toenmalige leverancier. Ik wilde gebruik maken van de incentive van E 99 voor de I-TV decoder. Deze was destijds uitverkocht. Uiteindelijk heb ik een HD ontvanger er voor in de plaats gekregen (Kosten hiervoor keurig gestorneerd op de factuur overigens...). Ik heb toen aangegeven dat ik toch graag gebruik wilde maken van de I-TV aanbieding wanneer deze weer beschikbaar was en wel voor de aanbiedingsprijs van E99. Ik kon er op rekenen, want ik had immers recht op die korting werd mij verteld. Dit zou in november weer zo zijn. Eind november heb ik gebeld, verwachtte uitlevering van de decoder; Januari 2012. Wel kon ik mijn emailadres achterlaten zodat ik bericht zou krijgen wanneer de decoder weer leverbaar zou zijn. Twee weken geleden (ongeveer) kreeg ik inderdaad een mail, maar ook met de mededeling dat ik deze kon aanschaffen voor 199, omdat ik inmiddels een bestaande klant was..... Ik wacht nog op uitsluitsel n.a.v. mijn telefoontje hierover, maar heb slechte hoop dat ze mij decoder alsnog voor 99 gaan aanbieden. En nergens in de notities is iets van harde afspraken terug te vinden. Aangezien ik te goeder trouw heb gehandeld vrees ik dat ik gewoon 199 zal moeten betalen uiteindelijk. Fair is fair trouwens...het betrof destijds een op=op aktie.....
Feitelijk hebben ze gelijk met de manier waarop ze handelen. Erg klantvriendelijk vind ik het niet. Dit komt m.n. omdat ze toezeggingen doen die ze niet waarmaken. Ziggo heeft de toezegging gedaan dat ze mijn "klacht" in overweging nemen en dat ze voor 10 februari met uitsluitsel komen. Indien ik antwoord heb zal ik een update plaatsen.
 
Black Tiger
Ik heb die decoder dus wel, maar vind hem zeker zijn 459 euro niet waard.

Hij kan niet eens twee programma's opnemen terwijl je ondertussen naar een derde kijkt, en dat is iets wat zijn goedkopere voorganger wel schijnt te kunnen.
Het terugspoelen van de timeshift is minder eenvoudig.
De opname zit nog een bug in als je meerdere opnames achter elkaar doet. Dan breekt hij namelijk af, en gaat in de nieuwe opname met de laatste 3 of 5 minuten door en de rest van de nieuwe opname, tot 3 of 5 minuten voor het eind, tenzij er geen opname meer is dan gaat hij door.

ELKE pvr satelliet ontvanger is wat dat betreft al slimmer en laat op elkaar volgende opnames gewoon in 1 opname doorlopen.

In de aanbieding is hij voor sommigen nu 199 euro. Men kan ook kiezen voor een Humax voor 159 die ook ongeveer dezelfde mogelijkheden heeft. Deze heeft als enig nadeel dat je de harddisk extern moet hangen.

Uiteraard vind ik wel dat als je toendertijd het geld voor de ontvanger teruggestort is met de belofte dat je op een later tijdstip alsnog de ontvanger aan 99 euro zou kunnen krijgen, men zich daar ook aan dient te houden.
Greetings, Black Tiger
 
rob384
Ik ben ook bezig met Ziggo heb ook een alles in een pakket en heb recht op interactieve tv,maar geen interactie speler nu mag ik als jaren al klant te zijn van Ziggo dus bestaand abonnee zo'n speler aanschaffen voor €199 vind dit niet coulant naar bestaande abonnees iemand die nieuw klant word is beter af dan een bestaande klant.
Ik wacht nog op antwoord kreeg gister wel antwoord,maar dit was gewoon een standaard antwoord vind ik dus niet netjes van Ziggo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve HD recorder voor € 199 ipv € 99', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Advertentie