obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
ubee wifi valt weg
george
ik heb sinds 2 weken 3 in 1 met jullie draadloos internet en iedere keer moet ik wifi opnieuw opstarten omdat ik geen verbinding krijg met internet. wifi geeft wel gewoon vol bereik aan, ook moet ik iedere keer onze verbinding aanvinken. zeer vervelend. Is hier iets aan te doen?
 
kobus1960
Ten eerste is dit niet ons product.
Dit is een forum door en voor gebruikers, zoals bovenin deze pagina te lezen valt.

Wat je zou kunnen doen is het WiFI kanaal van de Ubee op een andere waarde
zetten, hoe dit te doen staat uiteraard in de handleiding. Hier kan je wat mee
spelen totdat je het kanaal hebt wat lekker werkt. Aangezien "iedereen" WiFi
heeft of aan wil schaffen is het denkbaar dat bv. je buren jou in de weg zitten
met hun apparatuur. Succes!
 
MisterSenseo
Aanvulling :

Als het een WiFi kaart is van het merk Atheros,klik dan hier <<< klik voor de laatste driver update.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
george
de monteur van ziggo heeft het aangesloten, ik heb deze router via ziggo ontvangen.
 
MisterSenseo
Nou èn ?
Helaas is uit ervaring en zelfs eigen ervaring gebleken dat dit totaal geen garantie op een goede verbinding geeft.
Ik heb nog niet zolang geleden het gehele werk van een monteur opnieuw mogen doen bij een andere Ziggo abonnee,vóór ik binnenkwam werkte het niet,toen ik wegging werkte het perfect tot op de dag van vandaag.
Mocht je ervoor open staan neem dan de tips van ons ter harte en probeer ze uit,zo niet,kunnen wij je hier niet helpen....Pfft
In de loop der tijd hebben we ervaringen gebundeld en durven en mogen we zelfs roepen dat wij beter zijn dan de gemiddelde Ziggo monteur, schandalig, maar dit is de realiteit.

Doe er je voordeel mee,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
george
nou nou, ik neem je antwoord echt wel serieus, heb het waarschijnlijk verkeerd begrepen, omdat je schreef dat het niet ons product is.
 
Nicholas
Ik ben zelf ook een poos bezig geweest om een laptop draadloos in te stellen en dat lukte aanvankelijk ook niet. Heb toen ook (zoals Kobus zegt) handmatig het kanaal naar 9 gezet en toen was het o.k. Je kunt ook even "netstumbler" of een ander wifi-scan programma downloaden en dan checken hoe de "draadloze situatie" in jouw buurt is. Je kunt dan ook zien op welk kanaal de andere modems staan.
 
kobus1960

Quote

george schreef:

nou nou, ik neem je antwoord echt wel serieus, heb het waarschijnlijk verkeerd begrepen, omdat je schreef dat het niet ons product is.


Dat schreef ik, en dat is het ook niet, dit forum is volkomen onafhankelijk van welke ISP provider dan ook. Wink
 
Hendricusk

Quote

george schreef:

ook moet ik iedere keer onze verbinding aanvinken. zeer vervelend. Is hier iets aan te doen?


Heb je dit probleem ook bij andere wifi punten?
Ik heb eerder het idee dat het aan je pc ligt... is deze up-to-date? laatste servicepacks etc?
Ziggo gebruikers een eigen server thuis? dan denk je waarschijnlijk: wat is mijn ip? check even wat je externe ip adres is via: www.showmyip.nl!
 
MisterSenseo
Het onderwerp is verplaatst naar een makkelijker te vinden afdeling..........Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ubee wifi valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Advertentie