obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Onderwerp afdrukken
onbekende 0900 nummers op factuur
bougieman
de afgelopen maanden staan er 09007290036 en 09007290029 op mijn factuur. eerst waren het enkele, dus dacht ik aan mijn kinderen. verleden maand was het 57 euro. heb per 25/01 alle 0900 enz. laten blokkeren. op de rekening t/m 24/01 staat er op deze 0900 123 euro op mijn rekening. op de rekening staan aanvangstijden, waarvan ik zeker weet dat er niemand anders dan ik aanwezig was. heeft iemand anders ook deze ervaring??
 
kobus1960
Ik neem aan je google gebruikt om te bekijken welk "bedrijf" de nummers
in bezit heeft.........Dure nummers. Frown Ziggo bellen om even na te gaan of
deze nummers idd geblokkeerd staan.
 
Nicholas
Ik zou maar even goed opletten want een klein speurtochtje op internet leid je naar http://alcatel.simunlocken.com/simloc...0/download Klik dan op kiezen en dan zie je:

Voor Nederland bel: 0900-7290036 (€1,30)

Een onlline service dus om gsm's te unlocken.... Maar misschien heb je een inventief zoontje dat stiekem zijn eigen bedrijf is begonnen. Is hij niet zo ondernemend dan zou ik toch vanavond nog even naar Ziggo bellen want dan heb je toch een probleem.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Dat zeg ik, google dat nummer maar even zonder - na de 0900.
Over bedrijfje gesproken. In google over de helft pagina 1.
 
bougieman
bedankt voor jullie antwoorden. 09007290036 is inderdaad van een alcatel site.
ik had in mijn vorige bericht per ongeluk het nummer 09007290029 vermeld dit moet 09007290023 zijn. weet iemand wat hier achter zit.
 
Nicholas
Waar ik nou benieuwd naar ben: Heb je nou al naar ziggo gebeld? Of heb je toch een prive-bedrijf van je kinderen (unlocken van telefoons en doorverkopen) ontmaskerd?

Oja, die nummers die jij noemt leiden allemaal naar een "schimmig" bedrijf dat allerlei internet/bel-diensten/online games, etc. levert. Een soort tussenprovider dus.
Gewijzigd door Nicholas op 28-02-2012 15:19
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
bougieman
natuurlijk al met ziggo gecommuniceerd, die geven aan dat het alleen via het telefoon toestel heeft kunnen gebeuren. en verwijzen ook naar de alcatel site voor het 7290036 nummer. voor het andere nummer hebben ze nog niet geantwoord.
 
Nicholas
Wat voor telefoon(s) heb je? draadloos? Met dect? type, etc. Daar kan het ook nog aan liggen. Maar dan moet je wel creatieve buren hebben (kapen van je draadloze telefoonverbinding.)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
bougieman
ziggo gigaset draadloos
 
Nicholas
o.k. nou weten we nog niks (welk type van Siemens ?) maar goed, maakt niet uit. Pfft

Even een resume: Je hebt een blokkade ingesteld (juiste niveau neem ik aan), en je weet met zekerheid dat je kinderen het niet zijn geweest. Dan is er dus uiteindelijk geen probleem meer. Toch?

En mocht je op safe willen spelen: sluit een maand lang aan bedrade telefoon aan. Zeker weten dat je dan geen rare meldingen meer krijgt.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onbekende 0900 nummers op factuur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen : 11 12-11-2017
Onbekende apparaatnamen in ConnectBox Storing : 2 05-08-2017
Onterechte factuur en de associale behandeling van de klantenservice Klacht over Ziggo : 7 27-12-2011
factuur problemen Suggesties voor dit forum en voor Ziggo diensten : 7 03-11-2010
geen factuur alles in een plus sinds oktober Algemeen : 7 18-06-2009
Advertentie