obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
geen factuur alles in een plus sinds oktober
gamelover
Heb sinds oktober alles in een plus van Ziggo.
Na veel problemen met internet verbinding en telefonie leek alles te kloppen in januari.
Afgesproken was met Ziggo dat ik vanaf die maand dan ook 49.95 ging betalen.
Maar nu is t bijna juni en ik ben nog steeds alleen tv aan t betalen (16,25).
Heb al vele mails en telefoontjes gepleegd, en ieder keer zal t wel in orde komen.
Mooi niet dus, heb geen zin in een rekening van 600 euro op t eind van t jaar, weet echt niet meer wat ik moet doen.
Wie heeft een tip, of heeft ook zoiets meegemaakt?
 
data-full-width-responsive="true">
Decibert
Tja je loopt een vrij groot risico dat je alles op één fixe factuur krijgt. Daar krijg je wel altijd eerst een brief over, als je factuur hoger dan €100,- uitvalt.
Je kán het navragen bij de afdeling voor betalingen, 0900-1884, optie 1 en daarna 2 (doordeweeks van 08:00-20:00), of een contactformulier invullen om van Ziggo te horen te krijgen of het inderdaad zo zal gaan.

Persoonlijk ga ik ervan uit van wel. Als de facturatie-afdeling om één of andere reden (bijvoorbeeld een administratieve fout bij de bestelling) niet 100% zeker is dat de factuur klopt, houden ze hem aan en krijg je bij de volgende factuur de eerder niet betaalde periode meegerekend, met brief en uitleg.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
gamelover
Zoals gezegd heb ik al verschillende keren gebeld naar Ziggo, en ook gemaild via dat contactformulier.
Dus dat heeft niet geholpen.
 
Decibert
Heb je ook de facturatie-afdeling gebeld? Maakt behoorlijk veel verschil welke optie je hebt gekozen.

Dit gebeurt gewoon heel vaak, zij het dat het meestal over één of twee niet gefactureerde maanden gaat, omdat er een onregelmatigheid in de factuur is geslopen die ze eerst willen oplossen. Er is ook bijzonder weinig wat je kan doen, behalve proberen of ze een betalingsregeling willen treffen. En dat kan bij de afdeling voor facturatie.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Muissie
Door een verhuizing hebben die lui daar te weinig abbonementsgeld afgehouden en kwamen ze in april op het briljante idee om he openstaande bedrag in een keer te incaseren. Gebeld en laten stoneren en een regeling met ziggo getroffen. Sinsdien al 2 herinneringen en nu een brief van een incasso terwijl ik dus deze maand de laatste termijn heb overgemaakt. Let maar goed op bij ziggo want ze werken lekker langs elkaar heen

Muissie
 
Decibert
Hm ja als je gaat storneren wat je ze toch echt schuldig bent wordt het verhaal nogal ingewikkeld. Het klopt wel dat de afdelingen onder het mom van specialisatie ontzettend langs elkaar heen werken.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Muissie
ik weet dat ik moet betalen. Heb ze eerst gebeld en een regeling getroffen en daarna pas gestoneerd.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen factuur alles in een plus sinds oktober', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Geen admin inlog connectbox Hardware instellingen : 3 11-11-2017
geen bijlage openen in ziggo mail Algemeen : 10 29-09-2017
Kan geen IP adres verkrijgen Storing : 11 24-07-2017
Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon Storing : 7 09-06-2017