Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
Geen toegang tot netgear stora
|
|
Jielis |
Geplaatst op 24-03-2012 20:57
|
Activiteit » Alles-in-1 Basis » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard Berichten: 1 Lid sinds: 24-03-2012 |
Sinds een paar weken kan ik met geen mogelijkheid meer bij mijn nas netgear Stora komen via de windows verkenner. Via de internet explorer (google chrome) gaat het wel goed. Ik maak gebruik van Windows 7. Het gekke is dat dit van de een op de andere dag gebeurde. De exacte melding is: De opgegeven netwerknaam is niet langer beschikbaar. Wie kan mij helpen? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen toegang tot netgear stora', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi | Eigen netwerk | : 9 | 20-09-2020 |
Advertentie